Štvrtok, 25. február, 2021 | Meniny má Frederik(a)KrížovkyKrížovky

Niektorí muži sa maľujú, aby zarobili viac peňazí

Washington 14. januára (TASR) - Časopis GQ, ktorý skúmal márnivosť mužov, zistil, že 92 percent amerických mužov by si nedalo na seba mejkap, ani keby ...

Washington 14. januára (TASR) - Časopis GQ, ktorý skúmal márnivosť mužov, zistil, že 92 percent amerických mužov by si nedalo na seba mejkap, ani keby im to malo zaručiť plnší pohlavný život. Na druhej strane 14 percent mužov sa priznalo, že si maľujú tvár, aby dosiahli 25-percentné zvýšenie platu.

Magazín vykonal prieskum na vzorke 1000 mužov. Celkovo 52 percent z nich prezradilo, že rozhodovanie o tom, čo si oblečú, im trvá menej než minútu, 38 percent mužov uvažuje nad svojím odevom päť minút a len osem percent mužov stojí pred svojím šatníkom dlhšie než päť minút.

Skryť Vypnúť reklamu

Avšak až 47 percent mužov sa priznalo, že trávia viac času zveľaďovaním svojho zovňajšku pred dôležitým obchodným stretnutím, a 42 percent trávi viac času prípravou na prvé rande.

Pätnásť percent mužov míňa viac peňazí na odevy než ich manželky a 65 percent si myslí, že nie je nič zlé na plastickej chirurgii. Podľa týchto mužov je v úplnom poriadku, ak takúto operáciu podstúpi ktokoľvek, kto to chce, bez ohľadu na to, či je to muž alebo žena.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  2. Ivan Krechňák: Robiť niečo, čo máš rád, je na nezaplatenie
  3. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte
  4. Trnavská univerzita: 385 rokov akademickej excelentnosti
  5. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  6. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  7. Získaj náskok pred štartom
  8. Aj vám chýba voňavá a chutná káva?
  9. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  10. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  1. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  2. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  3. Získaj náskok pred štartom
  4. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  5. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  6. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  7. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  8. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  9. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  10. Aj vám chýba voňavá a chutná káva?
  1. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 18 896
  2. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 9 960
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 9 918
  4. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 6 775
  5. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 491
  6. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 6 381
  7. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 6 149
  8. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 5 707
  9. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 5 120
  10. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 4 636
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu