Hviezdou Super Bowl bude Paul McCartney

Najsledovanejší televízny program USA už pozná svoju hudobnú hviezdu. Česť vystúpiť v prestávke stretnutia o Super Bowl dostane tentoraz bývalý člen legendárnych The Beatles Paul McCartney.

Na rozdiel od poslednej šou počas finále ligy amerického futbalu NFL sa tak nepochybne zároveň podarí vyhnúť škandálu s prílišným odhaľovaním. Vo vysielaní CBS sa vo februári 2004 objavili zábery obnaženého poprsia Janet Jacksonovej, ktorá vystupovala v duete s Justinom Timberlakeom. To vyvolalo vlnu sťažností puritánskych divákov, ktorí nimi doslova zaplavili federálny regulačný úrad pre televízne vysielanie. Jacksonová vtedy vysvetľovala, že nešlo o úmysel ale o "poruchu oblečenia".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa presvedčenia hovorcu NFL sa počas dvanásťminútového vystúpenia tento raz žiadne podobné "poruchy" na televíznych záberoch neobjavia. Organizátori dúfajú, že Paul McCartney je osobnosťou, ktorá osloví hneď niekoľko generácií fanúšikov tak priamo na štadióne, ako aj pri obrazovkách na celom svete.

SkryťVypnúť reklamu

"Sme si vedomí toho, ako budú minuloroční sťažovatelia tentoraz zvlášť pozorne sledovať všetko, čo sa bude cez prestávku odohrávať. Sme presvedčení, že sme sa na program pozreli zo všetkých strán a že sme nič neopomenuli. Zaoberali sme sa podrobne všetkými aspektami šou vrátane výberu interpretov, piesní či kostýmov a sme presvedčení, že škandál sa v žiadnom prípade nebude opakovať," povedal hovorca NFL.

Po minuloročnom priamom prenose dostala CBS na základe rozhodnutia federálneho regulačného úrad pre televízne vysielanie pokutu vo výške 550-tisíc dolárov.

Pre Paula McCartneyho bude vystúpenie na Super Bowl už jeho druhým. Predtým sa spolu s ďalšími hviezdami zúčastnil na pamätnej predzápasovej šou v roku 2002, ktorá bola prvou od teroristického útoku z 11. septembra.

SkryťVypnúť reklamu

"Je to tá najlepšia ponuka, akú môže človek dostať," vyjadril sa pre médiá bývalý beatle. "Teším sa, že budem môcť zahrať divákom na štadióne aj miliónom doma pri televízoroch."

V roku 2004 sledovalo Super Bowl v USA 144 miliónov televíznych divákov. V krajine je tak nielen najsledovanejším jednodňovým športovým podujatím, ale aj televíznym programom s najvyššou percentuálnou sledovanosťou. Zápas plánovaný na 6. februára bude zároveň vysielaný vo viac ako dvesto krajinách po celom svete. (jk)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 596
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 326
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 719
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 143
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 352
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 874
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 883
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 369
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu