ISTROBANKA ako jedna z prvých bánk na Slovensku začala poskytovať službu homebanking. Elektro-nická výmena dát prostredníctvom homebankingu prináša výrazné zrýchlenie komunikácie s bankou a možnosť prepojenia systému homebanking s ďalšími, napr. účtovníckymi systémami. Klient môže posielať príkazy na úhradu, inkasné príkazy, realizovať zahraničný platobný styk, zisťovať aktuálny stav na účte, sumár obratov za zvolené obdobie a všeobecné bankové informácie.
Internetbanking umožňuje klientom nadviazať spojenie s bankou prostredníctvom verejne dostupnej globálnej počítačovej siete internet. V ISTROBANKE internetbanking umožňuje zadávať príkaz na úhradu, získavať informácie o aktuálnom stave na účte, sumár obratov za zvolené obdobie. Ďalej poskytuje možnosť definovať notifikácie pre vybrané elektronické komunikačné kanály (SMS, e-mail, fax) pri zmene stavu na účte alebo prekročení zvoleného limitu. Bezpečnosť služby je zabezpečená na viacerých úrovniach a jej stupeň závisí od typu operácií, ktoré klient vykonáva.
E-mailbanking predstavuje jednoduchý a bezpečný spôsob získania informácií o stave a obratoch na účte prostredníctvom správ posielaných elektronickou poštou. ISTROBANKA navyše ako jedna z prvých slovenských bánk ponúka možnosť prostredníctvom elektronickej pošty zadávať prevodný príkaz, žiadať o aktuálny stav na účte, ako aj všeobecné informácie. Phonebanking IstroLine - služba dostupná pre každého, kde na získanie informácií stačí klasický telefónny aparát s tónovou predvoľbou. V prípade služby Phonebanking IstroLine GSM ponúka bankové služby prostredníctvom mobilnej siete GSM. Banka pripravuje pre klientov, ktorí využívajú GSM sieť operátora Eurotel, službu ISTROLine GSM+. Čoskoro budú môcť klienti využívať aj služby wapbankingu.
ISTROBANKA vám ďakuje za dôveru v roku 2001 a praje veľa úspechov v roku 2002.