Keď sa povie „Meetcentives“…

Na slovenský trh kongresového a motivačného cestovného ruchu sa dostáva nový pojem, ktorý reprezentuje organizáciu konferenčno-motivačných podujatí pre náročnú klientelu. Programy tohto typu sú perfektnou kombináciou kongresového a motivačného programu, .

Na slovenský trh kongresového a motivačného cestovného ruchu sa dostáva nový pojem, ktorý reprezentuje organizáciu konferenčno-motivačných podujatí pre náročnú klientelu. Programy tohto typu sú perfektnou kombináciou kongresového a motivačného programu, kedy sa odborný program kongresu, konferencie, seminára, školenia či trainingu snúbi s atraktívnym stimulačným programom alebo kreatívnym spoločenským podujatím.

Kým kongresové podujatia, cieľom ktorých sú stretnutia odborníkov za účelom výmeny poznatkov, informácií, skúseností a vedomostí, sú známejším pojmom v odborných či laických kruhoch, rúškom tajomstva ostáva pre mnohých pojem motivačného (incentívneho) programu, ktorý sa stáva dôležitým manažérskym nástrojom a využíva výnimočný zážitok z cestovania na motiváciu alebo ocenenie pracovníkov firiem, s cieľom posilniť vzťah pracovníka k firme a podporiť jej ciele.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Orientuje na ďalšie poznanie, vzdelávanie alebo získanie nových skúseností, schopností či zručností v rámci odborných exkurzií a odborných tematických programov, vždy v súlade s individuálnymi požiadavkami objednávateľa. V rámci organizovania týchto stretnutí dochádza k prekrývaniu činností marketingového, manažérskeho a personálneho poradenstva, reklamných aktivít a špecializovaných služieb a súčinnosti firiem pôsobiacich v oblasti cestovného ruchu. Predpokladom úspešnosti organizácie „meetcentívneho“ podujatia je teda predovšetkým koordinácia spomínaných aktivít počas organizovania týchto „podujatí so zážitkom“ (event), kde dôležitú úlohu zohráva maximálna kooperácia subjektov participujúcich na vytváraní ponuky a kombinácia ich výkonov do atraktívneho, trhovo orientovaného balíka služieb.

SkryťVypnúť reklamu

Za účelom naučiť subjekty cestovného ruchu takejto spolupráci bola v júni tohto roku založená Slovenská asociácia kongresového a motivačného cestovného ruchu (SAKOM) ako spoločenská organizácia združujúca právnické a fyzické osoby spôsobilé poskytovať služby cestovného ruchu. Je vyústením spoločnej aktivity inštitúcií, firiem a osôb, ktoré pôsobia v oblasti kongresového a motivačného (incentívneho) CR alebo majú záujem o rozvoj týchto činností.

Cieľom asociácie je propagácia kongresovej a motivačnej (incentívnej) destinácie Slovensko v zahraničí, akvizícia spoločnej prezentácie na trhu kongresového a motivačného CR za podpory spoločne získaného know-how a finančných prostriedkov. Členom asociácie sa môže stať každá firma, inštitúcia alebo súkromná osoba, ktorá podporuje aktivity asociácie.

SkryťVypnúť reklamu

Postavenie kongresového a incentívneho cestovného ruchu v celkovom systéme cestovného ruchu je výnimočné a výnimočný je aj jeho význam v modernej informačnej spoločnosti. Kongresový a incentívny cestovný ruch má rastúcu tendenciu a vykazuje dlhodobý rast nad priemerom odvetvia. Predstavuje dôležitý hospodársky faktor a mal by patriť k prioritám koncepcie rozvoja slovenského cestovného ruchu.

ZITA ZVARÍKOVÁ

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 541
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 232
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 983
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 009
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 950
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 822
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 453
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu