Náklady i výnosy Slovenskej televízie mali byť 2 miliardy

Koncesionárske poplatky dnes tvoria takmer tri štvrtiny príjmov STV. Do konca septembra získala z koncesií 1,067 miliardy korún, čo je však len 92 percent z plánu. Zatiaľ jej chýba 95 miliónov.

Na reklame STV zarobila 294 miliónov, teda asi 21 percent zo svojich príjmov. Oproti minulému roku vzrástli tieto príjmy takmer o 70 percent, ale STV získala reklamou za tri kvartály o 6 miliónov menej ako plánovala. Výpadok zdôvodňuje sezónnosťou.

Náklady STV ku koncu septembra boli asi 1,46 miliardy - síce o 34 miliónov nižšie ako predpokladal plán, ale šetrenie na investíciách stratu televízie nenahradilo. Niekoľkonásobne sa zvýšili náklady na niektoré služby. 4,5 milióna napríklad STV minula na nájmy a lízing, 48 miliónov na ostatné služby (o 30 miliónov viac ako sa plánovalo), z toho 13 miliónov išlo len na reklamu a 12 miliónov na strážnu službu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Plán vysielania splnila STV na 102 percent, na čom sa podieľalo ranné vysielanie, ale aj športové programy, predovšetkým záznamy z olympiády v Aténach.

Len na 63 percent sa plní plán dabingu. STV hovorí, že nakúpila už slovenské verzie, ktoré boli lacnejšie ako vlastná či externá výroba.

Za prvé tri štvrťroky STV vyrobila o 1 571 hodín programu viac ako za rovnaké obdobie minulého roku.

Vlastná výroba tvorí 25 percent z vysielania. Z programového rozpočtu (426 miliónov) dala za tri kvartály takmer 120 miliónov na zábavu. Na druhom mieste je šport s 97 miliónmi. Na spravodajstvo sa minulo 86 milióna, na publicistiku 51 milióna. Na dramatické programy vyčlenila STV 32 miliónov, na dokumentárne filmy 12 a na vzdelávacie programy 15 miliónov. Pri prepočte na jednu minútu sú suverénne najdrahšie zábavné relácie.

SkryťVypnúť reklamu

(zu)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 628
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 379
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 724
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 209
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 387
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 783
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 915
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 326
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu