Na reklame STV zarobila 294 miliónov, teda asi 21 percent zo svojich príjmov. Oproti minulému roku vzrástli tieto príjmy takmer o 70 percent, ale STV získala reklamou za tri kvartály o 6 miliónov menej ako plánovala. Výpadok zdôvodňuje sezónnosťou.
Náklady STV ku koncu septembra boli asi 1,46 miliardy - síce o 34 miliónov nižšie ako predpokladal plán, ale šetrenie na investíciách stratu televízie nenahradilo. Niekoľkonásobne sa zvýšili náklady na niektoré služby. 4,5 milióna napríklad STV minula na nájmy a lízing, 48 miliónov na ostatné služby (o 30 miliónov viac ako sa plánovalo), z toho 13 miliónov išlo len na reklamu a 12 miliónov na strážnu službu.
Plán vysielania splnila STV na 102 percent, na čom sa podieľalo ranné vysielanie, ale aj športové programy, predovšetkým záznamy z olympiády v Aténach.
Len na 63 percent sa plní plán dabingu. STV hovorí, že nakúpila už slovenské verzie, ktoré boli lacnejšie ako vlastná či externá výroba.
Za prvé tri štvrťroky STV vyrobila o 1 571 hodín programu viac ako za rovnaké obdobie minulého roku.
Vlastná výroba tvorí 25 percent z vysielania. Z programového rozpočtu (426 miliónov) dala za tri kvartály takmer 120 miliónov na zábavu. Na druhom mieste je šport s 97 miliónmi. Na spravodajstvo sa minulo 86 milióna, na publicistiku 51 milióna. Na dramatické programy vyčlenila STV 32 miliónov, na dokumentárne filmy 12 a na vzdelávacie programy 15 miliónov. Pri prepočte na jednu minútu sú suverénne najdrahšie zábavné relácie.
(zu)