Predstavte si, že práca celého kolektívu závisí od našej schopnosti komunikovať a vhodne prezentovať firmu. Vedeli by ste napríklad vytvoriť pozitívny imidž firmy počas obchodného stretnutia?
Týmito témami sa bude zaoberať ďalší seminár zo vzdelávacieho cyklu Face to Face PR, ktorý pripravila spoločnosť Protocol Service.
Na celodennom seminári "Manažment prejavu" vám predstavia základné postupy, ktoré by mali predchádzať obchodnému stretnutiu, poradia vám, ako zdokonaliť váš prejav. Bude reč aj o tom, aké sú zásady pracovných stretnutí z psychologického hľadiska, o spránej slovenčine. Dozviete sa ako si budovať imidž osobnosti vo vzťahu k obchodným partnerom.
V popoludňajších hodinách prídu na rad aj praktické ukážky prezentačných zručností.
Cyklus je určený vedúcim pracovníkom a odborníkom z odboru Public Relations a marketingu. Seminár sa bude konať dňa 11. novembra 2004 v priestoroch Au Cafe v Bratislave.