Na nedeľňajšiu zábavnú reláciu Vilomeniny sa pozeralo 1 milión 330-tisíc divákov, čo je 29 percent zo všetkých divákov nad 14 rokov, a 53 percent z tých, ktorí sa v tej chvíli pozerali na televíziu. Bohatí košickí manželia Mojsejovci tam súťažili s bezdomovcami vo varení slepačej polievky. Vymenili si domácnosti - výmenníkovú stanicu za kuchyňu s najmodernejšou technológiou.
Výrazne bodovala aj Zámena manželiek, ktorú v pondelok večer na Markíze sledovalo 24,5 percenta možných divákov. Program, v ktorom sa matka so 14 osvojenými deťmi z Nových Zámkov vystriedala s manželkou podnikateľa z Nálepkova, dosiahla viac ako 49,1-percentný podiel na trhu.
Relácia Inkognito na JOJ dosiahla takmer 20-percentný podiel.
Počínanie Ibrahima Maigu na návšteve v oravskej rodine v novej reality show Domáca horúčka na Jednotke STV sledovalo len 14 percent divákov, ktorí v tom čase sledovali televíziu.
Z filmov či seriálov sa doteraz najlepšie presadil rakúsky Komisár Rex na Markíze s takmer 22-percentnou sledovanosťou.
Minulú nedeľu v hlavnom vysielacom čase sa 45,7 percenta divákov pozeralo na Markízu, 15 percent na JOJ, 12,9 percenta na prvý program STV, zvyšok na iné programy. (zu)