Najziskovejšia poisťovňa poskytujúca životné poistenie na Slovensku je Amslico AIG Life

Podľa výsledkov publikovaných v hospodárskom týždenníku Trend je spoločnosť Amslico AIG Life poisťovňou

s najvyšším ziskom v životnom poistení na trhu.

V uplynulom roku dosiahla spoločnosť hrubý zisk v životnom poistení vo výške 486 mil. Sk, pričom celkové predpísané poistné dosiahlo sumu 3,1 miliardy Sk.

Uvedené výsledky boli dosiahnuté vďaka finančnej disciplíne vychádzajúcej z firemnej politiky. Vďaka skúsenostiam vedenia dosiahla spoločnosť Amslico najvyšší zisk spomedzi všetkých poisťovní a to počas desaťročnej prítomnosti na trhu. Tento výsledok si vyžiadal poskytovanie kvalitných finančných produktov, ktoré vyhovujú potrebám súčasných zákazníkov. Cieľom spoločnosti od samého začiatku je poskytovanie finančnej istoty pre občanov Slovenska, čo sa ukázalo byť úspešnou stratégiou a spoločnosť vďaka tomu získala druhý najvyšší podiel na trhu životného poistenia. Okrem vynikajúceho spomínaného zisku Amslico svojim klientom tiež poskytuje dodatkový výnos vo výške

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

6,41 percenta.

Dlhodobý charakter zmlúv o životnom poistení, obvykle 20 až 30 rokov znamená, že dlhodobý zisk tiež predstavuje pre

klienta finančnú istotu; uistenie, že nároky na poistné plnenia alebo životné úspory danej osoby budú vyplatené po uplynutí tohto obdobia v plnej výške a načas.

Spoločnosť Amslico práve vstupuje do desiateho roku svojho pôsobenia na trhu. Celé toto obdobie bolo sprevádzané finančnou istotou, dlhodobými skúsenosťami v tomto odvetví, profesionálnym prístupom ku klientovi, vysokou kvalitou a spektrom poskytovaných služieb a v neposlednej miere aj finančnou disciplínou.

Dôvera 220 000 klientov vďaka vyššie uvedenému zaisťuje dlhodobú a jednu z vedúcich pozícií spoločnosti Amslico AIG Life na slovenskom trhu životného poistenia. (red)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 592
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 315
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 715
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 127
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 343
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 904
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 873
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu