Diela víťazov Ceny Oskára Čepana Marka Blaža a Mária Chromého dopĺňajú verejné priestory jedného z 15 vybraných slovenských hypermarketov pre projekt Súčasné umenie v "chrámoch konzumu".
Svetelné reklamné plochy v rámci nákupných miest, alebo "chrámov konzumu", sa na dva týždne stanú nosičmi umenia, určeného na ďalší - priamy vizuálny konzum. Umenie na reklamných plochách sa verejnosti predstavuje vďaka dvom organizáciám: Nadácii - Centra súčasného umenia v Bratislave a spoločnosti BigBoard Slovensko, ktorá poskytla 85 plôch v pätnástich mestách Slovenska.
Cieľom akcie je priblížiť súčasné slovenské umenie širokej verejnosti. Na reklamných plochách do 17. októbra predstavia práce štyroch víťazov Ceny Oskára Čepana (cena mladých výtvarníkov v kategórii do 35 rokov), ktorú nadácia každoročne vyhlasuje - Michala Moravčíka, Mária Chromého, Pavlíny Fichty Čiernej a Marka Blaža. Projekt nemá byť jednorazovou záležitosťou, v zámere je dlhodobá spolupráca oboch organizácií v podpore vstupu umenia do povedomia širokej verejnosti. (kop)