Nevýhoda call centier: ľudia musia príliš dlho čakať na linke

Jeden z najnovších prieskumov vo Veľkej Británii ukazuje, že využívanie call centier je naozaj čoraz intenzívnejšie: štyria opýtaní z piatich (79 %) využili call centrum v posledných dvanástich mesiacoch. Call centrá fungujúce vo finančných inštitúciách

a utilitných spoločnos-tiach sa využívajú v najširšej miere: okolo polovice verejnosti kontaktovalo buď jednu alebo druhú (56, resp. 45 %), zatiaľ čo približne štvrtina využila za posledný rok call centrá vládnych agentúr (27 %) a maloobchodníkov (24 %).

Vnímané štandardy služieb v call centrách sú polarizované a významná menšina užívateľov je nespokojných so službami, ktoré dostávajú. Spokojnosť má tendenciu byť čo najvyššia v tých call centrách, ktoré operujú v sektoroch tradične zainteresovaných na poskytovaní dobrých zákazníckych služieb: call centrá maloobchodníkov zaručujú vysokú spokojnosť (67 %), zatiaľ čo call centrá v utilitných spoločnostiach sa zdajú byť najmenej ústretové k zákazníkovi.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Prieskum potvrdil, že takmer všetci používatelia call centier majú na základe svojich skúseností aj výhrady. Polovica všetkých volajúcich zaznamenala dobu pozdržania ich hovoru, ako jeden z nepríjemných aspektov využívania call centier. Byť presmerovaný prostredníctvom komplikovaného odpovedacieho systému a ponuka množstva automatizovaných volieb sú ďalšou nevýhodou call centier podľa ich užívateľov. (rb)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 344
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 912
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 690
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 169
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 751
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 218
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 696
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 607
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu