
Pracovníčka oddelenia distribúcie vydavateľstva Grand Press, a. s., ktoré vydáva aj denník SME, Eva Csontosová je zavalená balíkmi nášho denníka, ktoré neboli doručené predplatiteľom, a zariaďuje ich rozvoz. Dnes by sa mala situácia výrazne zlepšiť. FOTO SME – MAREK VELČEK
Už niekoľko dní nedostávajú mnohí naši predplatitelia denník SME do svojich schránok načas. Je nám nesmierne ľúto, že takáto situácia vznikla.
Aspoň na vysvetlenie: celý problém súvisí s tým, že od 1. januára 2001 mal začať fungovať nový systém distribúcie novín pre predplatiteľov v spolupráci so Slovenskou poštou.
Na základe dohody odovzdalo oddelenie distribúcie Grand Press, a. s., (vydavateľ denníka SME) všetky potrebné doklady Slovenskej pošte a 1. januára 2001 sa začali aj v našej vlastnej tlačiarni expedičné práce a podaj balíkov presne podľa požiadaviek partnera.
Napriek príprave a dohodám vznikla krízová situácia s doručovaním predovšetkým na území Bratislavy.
Podľa našich zistení sa tak stalo preto, lebo časť údajov potrebných na doručovanie novín Slovenská pošta nemá.
Celý týždeň intenzívne rokujeme a dostali sme prísľub, že problém bude čo najskôr vyriešený.
Ak by sa tak nestalo, rozhodli sme sa zabezpečiť rozvoz denníka SME vlastnými silami.
Všetkým našim čitateľom, ktorí sa stretli s problémami pri doručovaní či objednávaní denníka SME, sa ospravedlňujeme a prosíme o pochopenie.
Edita Slezáková,
riaditeľka distribúcie