Dvanásťroční podnikatelia v Košiciach

BRATISLAVA/KOŠICE 4. decembra (SITA) - Dvanásťročné deti s vlastným podnikateľským plánom alebo Košickí šiestaci sa nezamestnanosti neboja, aj tak sa dá nazvať bezplatný program Základy podnikania organizácie Baťa Junior Achievement Slovensko (BJA), kde s

a piataci a šiestaci naučia základné pravidlá podnikania. Na utorok 11. decembra o 13:00 je na osemročnom Gymnáziu sv. Tomáša Akvinského v Košiciach pripravená Otvorená hodina programu Základy podnikania, kde žiaci spolu s konzultantmi priblížia rodičom, zástupcom škôl a podnikateľom praktickú ukážku z tohto vyučovacieho procesu. Hostia sa zoznámia s netradičnými metódami vyučovania a podnikateľskými plánmi žiakov.

Nezisková vzdelávacia organizácia BJA každoročne ponúka viac ako stovke slovenských základných škôl program Základy podnikania, ktorého zámerom je poskytovať praktické informácie o organizácii a fungovaní podniku v systéme slobodného podnikania pre žiakov piateho a šiesteho ročníka základných škôl. Osnovy programu, veku primeraným spôsobom a netradičným a zábavným učením prostredníctvom zážitku rozvíjajú vedomosti žiakov o fungovaní, riadení a zodpovednostiach v podnikaní v ekonomike voľného trhu. Všetky školy dostávajú kompletný program zadarmo. Ako agentúru SITA informoval manažér školských programov Adam Šepetka, úlohou školy je iba zabezpečiť skupinu minimálne 15 detí vo veku 10 až 12 rokov. Programoví pracovníci BJA zaškolia lektora a poskytnú aj všetky potrebné učebné pomôcky. Prepojenie s podnikateľským sektorom a profesionálny prístup dáva v programoch BJA žiakom a študentom príležitosť orientovať sa v ekonomike voľného trhu ešte pred zapojením do pracovného procesu.

BJA je nezisková organizácia, ktorá už deväť rokov poskytuje mladým ľuďom bezplatné nadštandardné ekonomické vzdelávanie prostredníctvom praktických školských programov. Tie sú financované najmä významnými spoločnosťami súkromného sektora a časť financií pochádza z grantov medzinárodných a slovenských nadácií. V tomto školskom roku dosiahol počet absolventov týchto programov 44 000 študentov zo všetkých regiónov Slovenska.

Junior Achievement je nezisková organizácia zameraná na podnikateľské a ekonomické vzdelávanie mládeže. Viac než 80 rokov sa zapája do školských vzdelávacích programov. Jej programy ročnej absolvuje takmer šesť miliónov študentov.



ad;fa;vt

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 564
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 280
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 708
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 074
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 251
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 924
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 846
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 413
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu