IKEA
Zákazníci majú možnosť vrátiť tovar do 90 dní bez udania akéhokoľvek dôvodu. Výrobok je potrebné priniesť do predajne v pôvodnom stave, nemontovaný, s pokladničným blokom a balením. Zákazník dostane späť svoje peniaze alebo mu môžu výrobok vymeniť za iný. Táto možnosť však neplatí pri živých kvetoch, metráži, žiarovkách a žiarivkách, batériách, rozbalených matracoch, paplónoch, vankúšoch, posteľnej bielizni, partiovom a výpredajovom tovare a tovare zo špeciálnych ponúk.
Trojročná záruka
Ikea poskytuje na všetok tovar, ktorý má v ponuke, záruku kvality tri roky. Na niektoré výrobky je dokonca ešte dlhšia. Táto záruka sa nevzťahuje na živé kvety, žiarovky a žiarivky, batérie, potraviny a na zlacnený tovar reklamovaný z dôvodu chyby, pre ktorú bol zlacnený. Záruka sa netýka chýb vzniknutých nesprávnym alebo nešetrným zaobchádzaním, alebo ak sa výrobok používa na iný účel, ako je určené. Zákazník musí pri reklamácii predložiť originálny pokladničný blok alebo faktúru o zaplatení. Na matrace Sultan poskytuje Ikea záruku až 25 rokov a na všetky vodovodné batérie päť rokov.
CARREFOUR
Vrátenie peňazí
Zákazníci Carrefouru majú možnosť do ôsmich dní od kúpy vrátiť výrobok bez udania dôvodu. Tovar nesmie byť poškodený a šaty nemôžu byť nosené. Výrobok musí byť v originálnom obale. Je potrebné predložiť aj pokladničný blok. Videokazety, cédečka, dévedečka či počítačové programy je možné prijať len v originálnom obale alebo vymeniť titul za rovnaký titul.
Rozdiel cien
Ak zákazník zistí, že medzi cenou uvedenou v regáli a cenou účtovanou pri pokladni je rozdiel, dostane výrobok za nižšiu z týchto cien.
Záruka najnižšej ceny
Kto nájde v okruju 30 kilometrov od predajne Carrefour rovnaký výrobok, aký si tu zakúpil, za nižšiu cenu, vyplatia mu rozdiel medzi týmito cenami. Nižšiu cenu je potrebné preukázať do 30 dní od zakúpenia výrobku v Carrefoure. Táto ponuka sa nevzťahuje, ak je lacnejší výrobok vo výpredaji alebo v akcii.
KAUFLAND
Záruka čerstvosti
Zákazník, ktorý objaví v predajni jeden alebo viac druhov tovaru po záručnej lehote, dostane od Kauflandu desať korún.
Záruka kvality
Na všetky elektrospotrebiče poskytuje Kaufland záruku tri roky, a nie dva, ako určuje zákon.
Záruka výmeny tovaru
Ak zákazník nie je spokojný so zakúpeným tovarom, môže ho jednoducho vrátiť. Buď mu vrátia peniaze, alebo vymenia tovar. Kaufland nemá vo svojich materiáloch určené, do koľkých dní je potrebné tovar vrátiť.
Záruka rýchlosti
Ak nie sú otvorené všetky pokladnice a klient čaká na zaplatenie dlhšie ako päť minút, dostane od Kauflandu ako ospravedlnenie desať korún. Tieto peniaze sa nevyplácajú pri pokladniach, ale na informáciách.
Záruka bezchybného pokladničného bloku
Ak nie je pokladničný blok v poriadku, dostane zákazník od spoločnosti malý darček.
Záruka najlacnejšej mimoriadnej ponuky
Kaufland garantuje, že tovar, ktorý má v akcii, je najlacnejší na trhu. Ak si niekto kúpi akciový výrobok a potom ho nájde inde za nižšiu cenu, má nárok na vyplatenie cenového rozdielu.
HYPERNOVA
Vrátenie peňazí
Zákazníci majú možnosť do 14 dní od zakúpenia výrobku vrátiť ho bez udania dôvodu. Dostanú buď späť svoje peniaze, alebo môžu požiadať o výmenu výrobku za iný. Tovar je potrebné vrátiť v originálnom balení v tej predajni, v ktorej bol zakúpený. Nie je však možné vrátiť spodnú bielizeň, plavky či CD-nosiče.
Najnižšia cena v meste
Lokálne poskytujú niektoré hypermarkety Hypernova marketingové akcie, pri ktorých garantujú, že v danom meste sú ich ceny najnižšie. Ak zákazník kúpi v inej predajni výrobok za nižšiu cenu, akú ponúkajú v Hypernove, vyplatia mu desaťnásobok cenového rozdielu.