Vyštudovala maľbu u profesora Sikoru na VŠVU v Bratislave a má aj diplom z École Nationale des Beaux Arts vo francúzskom Dijone.
Jej obrazy a fotografie sa zaoberajú takmer výlučne zobrazovaním ľudského tela. "Ľudské telo ma zaujíma od začiatku. Je to to, čo je každému najbližšie." V marci vystavovala v bratislavskej galérii Medium pohľady na ženské krky. "Snažila som sa o prehodnotenie klasického ženského portrétu. Ženy sa zvyčajne nechajú portrétovať tak, aby bol zachytený pôvab ich tváre. Na mojich obrazoch je však tvár potlačená. Tým, že ju odvrátia, dominantným sa stáva ináč skrytý, krehký a zraniteľný krk." Neuspokojí sa s klasickým zavesením obrazu na stenu, ale často robí inštalácie malieb a fotografií do konkrétneho priestoru. "Maľba tak prestáva byť dvojdimenzionálna a stáva sa objektom a súčasťou priestoru."
Nedávno mala samostatnú výstavu olejomalieb vo viedenskej galérii Chobot a dve skupinové výstavy v Salzburgu a vo francúzskom Le Mans, kde vystavovala fotografie obrovských, nezvyčajne tvarovaných ženských pŕs. Na voľnej nohe iba začína. "Dúfam, že sa z nej bude dať vyžiť. Posledné tri roky som bola na doktorandskom štúdiu na VŠVU a najzákladnejšie výdavky mi uhrádzal doktorandský plat. To, či sa dá prežiť, je možno otázka míňania a potrieb. Zdá sa mi rozumnejšie zredukovať svoje potreby ako čas venovaný tvorbe. Neviem, ako je to možné, ale doteraz som mala vždy toho potrebného nadostač. Nevedela by som robiť nič iné. Jednoducho ráno vstanem, idem do ateliéru a maľujem. Ak dlhší čas pre nejakú príčinu nemôžem maľovať, rýchlo mi to začne chýbať."