a," uviedol Július Kraviar, vedúci odboru marketingu spoločnosti AXA, ktorá sa zaoberá vývojom a projektovaním bankových informačných systémov.
Firma chce podľa Kraviara v tomto roku pokračovať v nastúpenom trende zvyšovania tržieb získaných z predaja zariadení, ktoré prostredníctvom platobných kariet umožňujú klientom využívať bezhotovostný platobný styk. K zvýšeniu dynamiky by mali podľa neho prispieť aj nové aplikácie, ako napríklad dobíjanie predplatených SIM-kariet do mobilných telefónov. "Naša aplikácia zatiaľ spolupracuje s kartou EASY a o rozšírení jej využitia rokujeme s ďalšími mobilnými operátormi na Slovensku aj v zahraničí," dodal Kraviar. V priebehu jedného roka chce firma službu sprístupniť na približne troch tisíckach platobných terminálov na Slovensku, čo predstavuje asi pätinu z ich celkového počtu evidovaného ku koncu roka 2003. (sita)