Ken a Barbie z mäsa a kostí

Obľúbené bábiky Barbie a Ken majú už aj svoje kópie z mäsa a kostí. Cindy Jacksonová a Miles Kendall sa kvôli svojej premene podrobili spolu 89 kozmetických operáciám - od vloženia čeľustných implantátov a chemického peelingu až po liposukciu. A hoci ...

Obľúbené bábiky Barbie a Ken majú už aj svoje kópie z mäsa a kostí. Cindy Jacksonová a Miles Kendall sa kvôli svojej premene podrobili spolu 89 kozmetických operáciám - od vloženia čeľustných implantátov a chemického peelingu až po liposukciu. A hoci si mnohí ľudia z ich okolia myslia, že nie sú normálni, Cindy a Miles sa nevedia vynadívať na svoje bielučké zuby ako perličky, čelá bez jedinej vrásky a jemne vytvarované lícne kosti.

Štyridsaťosemročná Američanka Cindy Jacksonová, žijúca v Británii, je už dávno známou kráľovnou kozmetickej chirurgie. Stala sa ňou vďaka štyridsiatim dvom operáciám, ktorým sa podrobila v priebehu trinástich rokov. Na neustále vyrezávanie, pridávanie, vypchávanie a vyhladzovanie, vďaka čomu sa postupne stále viac podobala obľúbenej bábike svojho detstva, vynaložila viac ako 70-tisíc dolárov. Je zaregistrovaná aj v Guinnessovej knihe rekordov ako chirurgicky najvylepšenejšia žena na svete. Chýbalo jej len jedno - priateľ Ken. Preto sa veľmi potešila, keď sa jej raz po skončení televízneho programu, v ktorom hovorila o svojej premene, ozval tridsaťpäťročný internetový dizajnér z anglického Stokeu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Zavolal som jej a spýtal sa: Vo svete neexistuje vaša mužská verzia. Mohol by som byť Kenom ja?" spomína Miles Kendall. "Niežeby som sa sám sebe nepáčil. Nebol som škaredý, len som mal veľký nos a rýchlo som starol," vysvetľuje rozvedený muž, otec jedného syna.

Cindy súhlasila, Milesa však bolo treba najprv vyšetriť, či je zdravý. Až potom prišla na rad chirurgická premena. Spolu so Cindy sa rozhodoval, podľa ktorých povestných hollywoodskych krásavcov mu majú upraviť jednotlivé časti tváre. A tak má dnes oči Toma Cruisa, nos Brada Pitta, pery Georgea Clooneyho, bradu Russella Crowa, lícne kosti Johnnyho Deppa a zuby Juda Lawa. Prekonal však už aj viaceré ďalšie úpravy. Doteraz má za sebou 47 procedúr, za ktoré minul už dedičstvo po starých rodičoch - päťdesiattisíc dolárov.

SkryťVypnúť reklamu

Jeho nový vzhľad dopĺňajú aj modré kontaktné šošovky a zmena mena - Miles Kendall sa pôvodne volal Tim Whitefield-Lyne.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 564
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 280
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 708
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 074
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 251
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 924
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 846
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 413
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu