:"Záruka na protetickú prácu vyplýva zo zákona - tak ako pri všetkých výrobkoch bude 24 mesiacov. Protetická práca je vlastne výrobkom, ktorý vyrába zubný technik. Čo sa týka reklamácie, tú si musí uplatniť pacient u svojho ošetrujúceho lekára, u ktorého si prácu objednal a ktorý mu ju odovzdal. Reklamácia sa môže týkať zlého ošetrovacieho postupu lekára, zlej indikácie, a tak môže dôjsť k predčasnému zlyhaniu práce. Ďalej môže byť technologicky zle vyhotovená, za čo zodpovedá zubný technik a s tým už potom musí komunikovať lekár, nie pacient. Práca môže byť už od odovzdania pacientovi nevyhovujúca. Za to zodpovedá zubný technik, ale je len na lekárovi, aby nepresnú a nevyhovujúcu prácu pacientovi neodovzdal, ale aby ju hneď vrátil na prepracovanie. Záruka sa, samozrejme, nemôže vzťahovať na protetické práce, poškodené vonkajším zavinením. Napríklad úrazom pacienta, pádom alebo úderom do oblasti tváre s následným mechanickým poškodením."