Vyplýva to z výsledkov prieskumu EURODATA TV za rok 2003. V kategórii súťažných televíznych programov sa kvízová šou Milionár, vysielaná 14. novembra 2003 so sledovanosťou 44,6 percenta stala druhým najsledovanejším a Hodina Pravdy zo 14. decembra 2003 so sledovanosťou na úrovni 40,1 percenta tretím najsledovanejším programom v Európe. Podľa EURODATA TV bol v roku 2003 podiel TV Markíza na trhu 45,4 percenta, čo bolo najviac na svete, druhou bola česká TV Nova a hranicu 40-percentného podielu na trhu prekročili už len dve ďalšie televízie.
EURODATA TV je medzinárodná databanka televíznych meraní a ratingov z viac ako 600 televíznych staníc vo svete, ktorú začiatkom 90. rokov založila francúzska spoločnosť Mediametrie.
TASR informácie poskytla vedúca PR TV Markíza Ivana Semjanová.