Veľtrhy pôsobia na všetky zmysly

Vydavateľstvo Grada prišlo na trh s novou publikáciou. Jej názov je Veletrhy a výstavy a podtitul Efektivní prezentace pro úspěšný prodej.

„K napísaniu tejto knižky nás viedlo viac dôvodov,“ hovoria hneď na úvod autorky Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová a Jana Girgašová. „Od zaujímavej histórie siahajúcej až k prvým trhoviskám až po zložité informačné a komunikačné systémy súčasnosti.
Autorky ponúkajú v knižke aj odpoveď na otázku: Prečo sa má vlastne firma zúčastniť veľtrhu alebo výstavy? Hovoria o tom, aké majú k takejto prezentácii dôvody, ale zároveň spomínajú aj to, aké bariéry účasti firiem na veľtrhoch a výstavách bránia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čitateľ môže s publikáciou prejsť krok za krokom celý proces prípravy na veľtrh – od rozhodnutia, prečo a akého veľtrhu by sa mali zúčastniť, cez prípravu a vlastnú realizáciu, až po vyhodnotenie účasti. V jednotlivých kapitolách spomínajú napríklad aj rolu veľtrhu pri budovaní imidžu firmy, produktu a značky, rolu veľtrhu pri podpore predaja, pozíciu veľtrhu ako lobystického nástroja. A hovoria dostatočne podrobne aj o sprievodnom programe, ktorý spravidla tvorí súčasť takýchto podujatí – okrem popisu priebehu prípravy uvádzajú aj témy a tipy sprievodných programov.

SkryťVypnúť reklamu

Knižka obsahuje aj príklady výskumu návštevníkov a vystavovateľov, alebo výskumov zameraných na analýzu veľtrhu ako značky. Publikácia je doplnená aj prílohou, ktorá uvádza napríklad subjekty pôsobiace v oblasti výstavníctva a údaje o auditovaných a neauditovaných akciách.

„Veľtrhy sú šperkom v pomyselnej klenotnici marketingových komunikácií,“ tvrdia autorky. „Hrajú jedinečnú rolu mediálnu aj sociálno-komunikačnú. Pôsobia na všetky zmysly.“

Autor: Grada

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 314
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 713
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu