BRATISLAVA - Slovenská televízia sľúbila, že ak sa po začiatku reklamnej prestávky počas zápasov hokejových majstrovstiev sveta stane niečo výnimočné - napríklad sa strhne bitka - v prestávke reklamu nenasadí, aby si mohli diváci mimoriadnu hokejovú situáciu vychutnať. Pravidlo plánovala použiť už počas včerajšieho zápasu Slovenska s Fínskom.
Vedenie STV rozhodnutie prijalo, keď do televízie začali chodiť negatívne reakcie hokejových fanúšikov na reklamu počas tzv. power-breakov. Záplava e-mailov a telefonátov prišla do STV najmä po pondelkovom zápase Slovenska s USA, kde reklama prišla práve v momente, keď sa rozhodca chystal potrestať hráča, ale diváci ešte nevedeli ktorého.
Neodvysielaná reklama sa odvysiela ako ďalšia v poradí alebo v náhradnom power-breakovom termíne. Záhradník povedal, že nie je vylúčené, že reklamní klienti po kritike pozmenia aj vysielané šoty. (hr)