ní STV.
Vedenie Slovenskej televízie chce ozdraviť niekoľko rokov trvajúcu stagnáciu tejto verejnoprávnej inštitúcie. Pri ozdravovaní STV má pomáhať audítorská firma Deloitte & Touche. Tá v minulom roku pripravila pre STV finančnú analýzu, podľa ktorej sa „Slovenská televízia nachádza vo finančnej kríze, keď likvidita a rentabilita tejto organizácie je na veľmi nízkej úrovni a pôsobí rizikovo na jej poslanie“.
Reinžiniering ekonomických a podnikových procesov je jednou z piatich úvodných úloh v rámci rozvojového projektu STV na obdobie rokov 2001 až 2005, ktorými sa má zlepšiť riadenie, zvýšiť efektívnosť výroby programov a transparentnosť činnosti v STV.
Podľa prieskumu odboru mediálneho výskumu a informácií STV bola v siedmom týždni najsledovanejšou TV Markíza so 40-percentným podielom na televíznom trhu, STV1 s 22 percentami a STV2 so 6,18 percenta. Prieskum sa vykonáva na reprezentatívnej vzorke 1100 respondentov.
V Českej republike bol v minulom roku podiel sledovanosti ČT1 24 percent, ČT2 7,5 percenta (komerčná TV Nova 46,4 percenta a TV Prima 16,6 percenta). (hr, tasr)