Nemecká vláda presviedča svojich obyvateľov, že rozšírenie EÚ prinesie výhody

Berlín 16. apríla (TASR) - Nemecká vláda vo štvrtok spustila verejnú kampaň, ktorej úlohou je zdôraznenie obchodných a bezpečnostných výhod z rozšírenia ...

Berlín 16. apríla (TASR) - Nemecká vláda vo štvrtok spustila verejnú kampaň, ktorej úlohou je zdôraznenie obchodných a bezpečnostných výhod z rozšírenia Európskej únie (EÚ).

Nemecký kabinet týmto krokom zároveň pripustil, že verejná mienka z rozšírenia EÚ začína v krajine kolísať. Berlín sa preto rozhodol vynaložiť 2,7 milióna eur (108,5 milióna Sk) na vypracovanie 45-sekundovej reklamy, ktorá má zvrátiť súčasný trend v myslení obyvateľov Nemecka. Tí sa podľa posledných prieskumov začínajú obávať, že s 1. májom 2004 vzrastie kriminalita a pracovný trh sa bude orientovať viac na Východ.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Propagačná kampaň, ktorej súčasťou budú aj veľkoplošné billboardy, bude smerovať predovšetkým do regiónov, kde sú obavy z rozšírenia EÚ najciteľnejšie. K takým patrí napríklad pohraničná oblasť s Poľskom. Kampaň neobíde ani najväčšie nemecké mestá.

Informoval o tom denník Financial Times.

(1 EUR = 40,199 SKK)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 458
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 104
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 671
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 024
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 136
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 738
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu