Spoločnosť TOPCALL Corporation, ktorá sa zaoberá riešeniami integrovanej komunikácie, vytvorila zaujímavú aplikáciu TC/Access, ktorá je určená predovšetkým mobilným používateľom produktov Lotus Notes a Microsoft Exchange. Pomocou tejto aplikácie majú prostredníctvom telefónu kedykoľvek a odkiaľkoľvek na svete prístup k svojim správam rôznych druhov – k hlasovým odkazom, správam elektronickej pošty a faxom. Stačí zavolať na svoj server a softvér prečíta všetky správy.
Nová aplikácia ponúka prakticky neobmedzené možnosti niekoho zastihnúť počas jeho neprítomnosti. Dotyčný potrebuje mať len telefón, ktorý mu zabezpečí okamžitý prístup k hlasovým odkazom, faxom a správam elektronickej pošty, ktoré sú uložené v jednotnej schránke. Faxy a správy elektronickej pošty pritom číta najnovšia technológia pre konvertovanie textu do hlasu, prípadne sa tieto správy dajú poslať na blízky fax, napríklad do recepcie hotela. Štandardnú konverzáciu so schránkou prijatej pošty automaticky zabezpečuje systém.
Čo sa týka administrátorov, hlavnou výhodou tohto produktu je fakt, že všetky komunikačné služby vykonáva jediný centrálne obsluhovaný systém doručovania správ a každému používateľovi stačí jediná schránka.
Zamestnanci majú na cestách prístup ku svojim správam, nech sú práve kdekoľvek na svete, pričom sa ich mobilný telefón stáva klientom, ktorý je im vždy pripravený prečítať najnovšie správy z ich osobnej schránky. (www.topcall.com)