Hádzanári chcú preraziť do STV

Hádzaná sa z obrazoviek slovenskej verejnoprávnej televízie rovnako ako ďalšie "menšie" športy v poslednom období takmer vytratila, no zástupcovia spoločnej česko-slovenskej súťaže mužov (HIL) včera v Bratislave sľubovali, že svitá na lepšie časy. "Nikdy

k nám nebude prúdiť toľko financií ako do hokeja či futbalu, no niečo sa začalo diať," vyhlásil riaditeľ HIL Stanislav Svoboda po tom, čo súťaž na konci 4. ročníka vzájomnej spolupráce získala nového generálneho partnera - spoločnosť AAA AUTO, najväčšieho predajcu ojazdených automobilov v strednej Európe.

Firma doteraz sponzorovala najmä austrálske rugby, a keďže sa chystá otvoriť v tomto roku svoju pobočku aj v Bratislave, rozhodla sa pre propagáciu prostredníctvom športu. "Hádzaná sa nám zdá svojím poňatím k rugby najbližšia. Máme však záujem len o mužskú, keďže osemdesiat percent našich zákazníkov sú muži," vysvetľoval Anthony James Denny, predseda predstavenstva spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Koľko peňazí do hádzanej investovala, však Denny odmietol špecifikovať. Paradox je, že účastníci HIL z danej sumy neuvidia ani korunu. "Kluby si veľmi nepolepšia, ale vďaka silnému partnerovi dostanú možnosť preraziť do médií. To je náš hlavný cieľ v najbližšom čase. Ak majú šikovných manažérov, tak by mali dokázať vzápätí osloviť miestnych sponzorov a finančne si prilepšiť," tvrdí šéf českého hádzanárskeho zväzu Jaroslav Chvalný.

HIL chce preraziť na obrazovky Slovenskej televízie podobným magazínom, ako je v Česku polhodinová relácia Timeout, venovaná po futbale a hokeji najpopulárnejším kolektívnym športom - basketbalu, volejbalu a hádzanej. "Najprv sme sa v STV dočkali kategorického nie, ale teraz sa už ľady predsa len začínajú lámať. V najbližšom čase by sa hádzanej mohol dočkať aj slovenský divák. Je však možné, že relácia bude mať oproti českej obdobe inú minutáž," tvrdí Jaroslav Čapek, riaditeľ agentúry Sport Bohemia. (rh)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 534
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 208
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 908
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 952
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 857
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 809
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 467
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu