Na súťaži Join Multimedia aj 27 slovenských študentských tímov

BRATISLAVA 9. marca (SITA) - Do medzinárodného projektu Join Multimedia zameraného na nové médiá sa v tomto roku zapojí viac ako 4300 tímov mladých ľudí z 36-tich krajín. Nechýbajú medzi nimi ani mladí ...

BRATISLAVA 9. marca (SITA) - Do medzinárodného projektu Join Multimedia zameraného na nové médiá sa v tomto roku zapojí viac ako 4300 tímov mladých ľudí z 36-tich krajín. Nechýbajú medzi nimi ani mladí Slováci, o cenu Team Europe a ceny v hodnote 130 tisíc eur súťaží spolu 27 slovenských tímov. Do začiatku júna predložia súťažiaci vo veku 12 až 21 rokov v štvor- až osemčlenných skupinách svoje multimediálne poučné a zábavné prezentácie. Kritériami na posudzovanie projektov bude kreativita, grafický dizajn, integrácia textu a obrázkov, animácia a video. Študenti môžu tvoriť na jednu zo štyroch tém, Naše prianie: Čo a ako by sme sa radi učili, V strede pozornosti: Oslavujme našich hrdinov!, Cesta v čase: Nahradenie včerajšej práce vysnívanou profesiou a Prenášanie ducha: Stavanie digitálnych mostov medzi kultúrami. Najviac prihlášok prišlo z Nemecka, Ruska, Poľska, Rumunska, Srbska a Čiernej Hory.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Cieľom súťaže Join Multimedia je umožniť študentom získať praktické vedomosti o nových médiách, rozvinúť kľúčové vlastnosti ako sú tímový duch, kreativita a schopnosť niesť zodpovednosť. Učiteľom podporujúcim multimediálne tímy ponúknu organizátori špeciálne e-learning programy s výučbou obrazového a zvukového spracovania do multimediálnych prezentácií. Prvé tri tímy z každej kategórie a špeciálny Team Europe pozvú v septembri 2004 do Nemecka na slávnostné vyhodnotenie a odovzdanie cien spojené s kultúrnym programom.

Súťaž Join Multimedia už osem rokov pripravuje spoločnosť Siemens AG. Je súčasťou komplexného rozvojového programu pre mládež, ktorý spoločnosť založila v roku 1997 ako nástroj na presadzovanie pracovných tréningov a sústavné vzdelávanie mladých ľudí. Ďalšie informácie o súťaži a o rozvojovom programe sú prístupné na: www.siemens.com/knowledge-zone.

SkryťVypnúť reklamu

Agentúru SITA informovala Tatiana Maková zo Siemens Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 472
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 127
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 698
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 016
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 264
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 747
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 543
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu