Fotografia z nakrúcania reklamného spotu z cyklu Výnimočné deti - Voda, ktorý sa dostal medzi päťdesiat najlepších reklám na svete.
FOTO - ARCHÍV WLB
BRATISLAVA - Slovenská reklama s nevidiacim dievčaťom, ktoré vie čítať v tme, a nepočujúcimi deťmi, ktoré vedia hovoriť pod vodou, sa zaradila medzi 50 najlepších reklám na svete za rok 2003. Spoty z reklamnej kampane Konta bariéry slovenského Detského fondu s názvom Výnimočné deti sa tak ako prvé zo Slovenska dostali do prestížnej správy Gunn Report, ktorá každoročne vyhlasuje 100 najlepších reklám na svete.
Oba spoty sa dostali aj na stránky jedného z najuznávanejších špecializovaných reklamných serverov www.adforum.com. „Nikomu predtým nenapadlo pozrieť sa na hendikepované deti ako na deti výnimočné. Hoci na rozdiel od zdravých detí majú naozaj výnimočné schopnosti," povedala Alena Synková, riaditeľka Detského fondu.
Autorom televíznych spotov pod názvom Voda a Dievča je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Spoty získali aj ďalšie ocenenia na medzinárodných festivaloch reklamy v Palerme, Portoroži, Paríži, Los Angeles a v New Yorku.
(hr, tasr)