i tohto roka.
Potenciál internetu ako média na získanie nových zákazníkov už v spolupráci s Microsoftom vyskúšala pred polrokom spoločnosť Time Warner. Pomocou špeciálneho systému Digital Rights Management sa jej zároveň podarilo obmedziť nelegálne kopírovanie filmov. Systém umožňuje šifrovanie online prístupu k obsahu digitálneho média, ku ktorému sa tak dostanú len tí zákazníci, ktorí zaň oficiálne zaplatia. Spoločnosť Microsoft tvrdí, že ich systém je čo do bezpečnosti prepracovanejší ako Movielink, cez ktorý sa doposiaľ disneyovky predávali. Ten bol navyše prístupný iba pre internetových filmových fanúšikov zo Spojených štátov.
Zatiaľ ani jedna zo strán nezverejnila detaily dohody, a tak nie je známe, či dá Disney k dispozícii len krátke, alebo i celovečerné filmy. Isté je, že softvérovému gigantu sa podaril ďalší prienik do Hollywoodu, aby sa naplnili jeho ambície zaujať pevné miesto na trhu domácej zábavy. (her)