Televízny šot Eurotelu „Kto dá viac"
Podľa Orange, ktorý dal podnet na prešetrenie, išlo o porovnávaciu reklamu. Tá je zakázaná. Eurotel svoj program 20+20 Viac prezentoval ako najvýhodnejšiu alternatívu telefonovania na Slovensku do 200 Sk bez DPH. Eurotel tak porovnával svoj produkt s konkurenciou, bez toho, aby uviedol niektoré informácie. Arbitrážna komisia sa zhodla, že z etického hľadiska prekáža, že EuroTel vybral dve nepodstatné informácie a vynechal jednu zásadnú: volanie do pevnej siete Slovenských telekomunikácií nebolo výhodnejšie oproti programu 30Mini v sieti Orange.
Reklama na Calgon porovnáva neprávom
Asociácia spotrebiteľov Slovenska túto reklamu označila za klamlivú a podalo podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Vychádzala pritom z výsledkov testov štyroch výrobkov na zmäkčovanie vody, ktoré ukázali, že účinnosť zmäkčovania je pri Calgone oveľa nižšia ako pri dvoch ďalších lacnejších výrobkoch. Calgon sa pritom porovnáva s ostatnými - ako najlepší. Obchodná inšpekcia zatiaľ vo veci nerozhodla, pretože sú potrebné ďalšie testy. V prípade potvrdenia podnetu objednávateľovi reklamy hrozí pokuta až 5 miliónov korún.
Bilbordy VÚB Wüstenrot: „Každá desiata je zadarmo"
Plagáty s poodhalenými ženami a tehličkami sa nepáčili Spoločenstvu pri Dóme sv. Martina. Ich argumentácia bola takáto: „Myslíme si, že ponižuje ženu a jej dôstojnosť tým, že používa asociáciu na predajnú ženu." Arbitrážna komisia im dala za pravdu. Dôvodom, však nebola čiastočná nahota, ale kontext sloganu s použitým zobrazením.