O to častejšie sa stretávajú s internetom pracovníci na zodpovednejších postoch - a na poli práce pracovníkov public relations už ovplyvňuje takmer všetky oblasti. „Úroveň zbehlosti pracovníkov PR sa pohybuje od dokonalosti až po takmer absolútnu ignoranciu,“ tvrdí David Phillips, autor publikácie Online public relations, ktorá nedávno vyšla vo vydavateľstve Grada. „Aj keď mnoho ľudí považuje internet za komplikovanú technológiu, je návod na jeho použitie veľmi stručný,“ pokračuje ďalej David Phillips. Skutočným používateľom internetu však nie je človek, ktorý dokáže kliknúť na hrubo vytlačené slovo, preto autor odporúča: „Ak chcete z tejto knihy vyťažiť maximum, trošku sa prejdite internetom, zoznámte sa s jeho jazykom a čítajte o internete aj články v novinách.“
Knižka vás potom zručne prevedie zosieťovaným svetom a ukáže vám jeho možnosti pri šírení správ, pri vyhľadávaní informácií. V samostatnej kapitole nájdete informácie aj o mapovaní a monitorovaní vlastných aktivít pomocou „kyberpriestoru“, hľadaní partnerov a zvyšovaní dosahu, ale aj oslovovanie verejnosti pomocou webstránokm a prehľad informačných zdrojov pre užívateľov internetu. Dozviete sa aj všetko o tom, ako hľadať prostredníctvom internetu informácie, ako používať e-mail.
Na záver autor popisuje aj hrozby, ktoré vznikajú, ak nie sú internetové aktivity vhodne monitorované a usmerňované a radí ako ochrániť reputáciu organizácie.
Autor: gal