* Miriam Hajduová, ČSOB
ČSOB v spolupráci s ERGO poisťovňou a ďalšími členmi finančnej skupiny ČSOB dokáže svojim klientom efektívne poradiť a pomôcť im vybrať mix finančných produktov. Tak dokáže naplniť finančné potreby, ciele a zámery svojich klientov. Znamená to výhodu najmä pre klienta, ktorému je ponúknutá plná škála produktov a nie je pri poradenstve ochudobnený ani o jednu možnosť investovania finančných prostriedkov. Je logické, že finančná inštitúcia nebude klientovi ako alternatívu ponúkať produkty, ktoré nemá v portfóliu. Preto sme veľmi radi, že naši klienti dostanú v rámci našej finančnej skupiny komplexné a plnohodnotné poradenstvo, čo je nespochybniteľne výhoda aj pre našu banku.
* Andrea Kollárová, HVB Bank Slovakia
Medzi najdôležitejšie výhody pre klienta patrí predovšetkým to, že mu je poskytnuté kvalitné poradenstvo, na mieru šité a na seba nadväzujúce produkty na jednom mieste a od dôveryhodného partnera. To všetko umožňuje klientovi ušetriť nielen finančné prostriedky ale aj čas a námahu. Ponuka spoločných produktov však prináša výhody aj pre banku. Kvalitný servis prispieva k celkovej spokojnosti klientov, čo má prirodzene z dlhodobého hľadiska pozitívny vplyv aj na činnosť banky.
* Vladimír Straka, Ľudová banka
Spolupráca banky a poisťovne prináša klientovi možnosť využívať ponuku komplexného finančného servisu „pod jednou strechou" a možnosť individuálneho prístupu k jeho potrebám. Okrem toho prostredníctvom Victorie-Volksbanken Poisťovne je zabezpečená starostlivosť o zahraničných klientov koncernu Victoria a Österreichische Volksbanken - AG aj na Slovensku.
* Norbert Lazar, OTP Banka Slovensko
Jednoznačnou výhodou je komplexnosť služieb pre klienta pod jednou strechou. Klient ušetrí čas na vybavovanie dvoch záležitostí, bankovej a poisťovacej tým, že obidva produkty mu dokážeme ponúknuť na jednom mieste a na počkanie. Z toho vyplýva aj skutočnosť, že ak klient dôveruje banke, predpokladáme, že bude dôverovať aj poisťovni, pretože obe sú členmi rovnakej finančnej skupiny OTP. Tak banka ako aj obe poisťovne majú v súčasnosti maximálnu snahu klientovi zjednodušiť život, ponúknuť mu kvalitné a sofistikované produkty a služby a získať si tým jeho dôveru.
* Eva Gütlerová, Slovenská sporiteľňa
Osobný kontakt poradcu s klientom umožňuje poradcovi dobre poznať potreby svojho klienta, a tým mu ponúknuť produkt „šitý na mieru". Klient má možnosť na jednom mieste získať komplexnú ponuku finančných služieb banky. Opiera sa pritom o odbornú znalosť svojho poradcu. K výhodám prispieva i dlhoročná tradícia banky.
* Roman Začka, Tatra banka
Bankopoistné produkty sú produkty spájajúce klasický bankový produkt s určitým druhom poistenia. Toto spojenie prináša klientovi pridanú hodnotu - možnosť uzavrieť program s poistením v pobočke svojej banky, čo pre neho znamená úsporu času, zvýšenie komfortu a využitie atraktívnych podmienok. Doterajšie výsledky potvrdili vysoký záujem klientov o tieto produkty.
* Katarína Ševčíková, UniBanka
Tým, že klientom poskytujeme na našich obchodných miestach komplexné služby vrátane ponuky poistných produktov, šetríme im náklady a čas. Pracovníci našej banky vedia, na základe znalostí situácie a potrieb svojich klientov, ponúknuť každému klientovi optimálny poistný produkt, resp. spoločný produkt - balík poistenia.
ERIKA REMEŇOVÁ