Dvojmiestny koncept pripravený technickým centrom španielskej automobilky má premiéru v týchto dňoch na autosalóne vo Frankfurte. Tango svojim vzhľadom pripomína športové automobily 50-tych a 60-tych rokov. Vytvorili ho ako pravý spider - otvorený, dokonalý v každom detaile. Pri jeho stavbe využili konštruktéri pôsobivé a inovatívne riešenia založené na štruktúre, pri ktorej sa karoséria, podvozok, priestor pre pasažierov, motor a ostatné prvky spájajú do jedného celku. Základné materiály vo vnútri vozidla a čalúnenie spolu harmonicky splývajú. Exteriér zvýrazňuje kovová kostra z nelešteného hliníku. Silnou stránkou tejto koncepcie vozidla je aj neobvyklé riešenie svetiel. Za-pustené xenónové svetlomety ako aj obrysové svetlá sa automaticky prispôsobujú smeru natočenia predných kolies. Komplexný trubkový rám ukrytý pod muskulárnym tvarom vozidla je priamym potomkom bezpečnostnej klietky súťažneho automobilu WRC. Poháňa ho motor, ktorého výkon 180 konských síl (132 kW) sa prenáša na vozovku cez kolesá prednej nápravy. Automobil s rozmermi 3685/1714/1181 mm s ním dosiahne najvyššiu rýchlosť 235 km/h a zrýchlenie z nuly na sto km/h za 7 s. (gold)