ostatné televízie. Zámerom nových investorov je zvýšiť podiel TV Global na reklamnom trhu v priebehu roka a pol na 15 až 20 percent. Podľa slov Richarda Rybníčka sa vstupom českého partnera reklamný „koláč“ dokonca rozšíri.
Vladimír Vokál si to však nemyslí. „Reklamný trh je ovplyvňovaný ekonomikou, nie tým, či tu je, alebo nie je Vladimír Železný,“ povedal Vokál. Dodal však, že Železný môže reklamný trh ovplyvniť tlakom na českých klientov. Zmluva podpísaná s TV Nova bude zároveň pre nich zmluvou, ktorá im umožní komunikáciu s TV Global. „To je však len také presúvanie peňazí z vrecka do vrecka,“ dodal Vokál.
Zmenu reklamných podielov môžu podľa Vokála privodiť len zmeny sledovanosti, ktoré pritiahnu, alebo, naopak, odoženú klientov. (hr)