Do konca roku sa na vládne aktivity pred vstupom SR do EÚ použije 24,8 milióna

Bratislava 10. októbra (TASR) - Na informačné aktivity vlády pred vstupom Slovenska do Európskej únii (EÚ) sa do konca roka použije 24,8 milióna korún.

Komerčné médiá pritom dostanú na výrobu relácii o EÚ spolu 11 miliónov korún a verejnoprávne médiá 5 miliónov korún.

Informovala o tom šéfka Odboru komunikačnej stratégie na Úrade vlády SR Martina Slezáková s tým, že Slovenská televízia (STV) dostala na výrobu troch relácií 3 milióny korún a Slovenský rozhlas (SRo) 2 milióny korún, hoci pôvodne obe médiá požadovali dvojnásobok pridelených prostriedkov. Financie im boli pridelené formou osobitnej dotácie štátu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Programy o EÚ sa odvysielajú aj v komerčných rádiách a televíziách, pričom kritériom ich výberu bola kvalita projektu a sledovanosť daných médií. Pôjde spolu o 9 rôznych relácií za 3 milióny korún. V TV Markíza a v TV JOJ bude odvysielaných 11 rôznych relácií a spolu dostanú obe televízie na odvysielanie týchto programov 8 miliónov Sk, z toho Markíza 6,5 milióna a JOJ 1,5 milióna korún. Relácie pobežia ďalej v Rádiu Expres, Rádiu FUN, Rádiu Okey a Rádiu Twist. Relácie budú diskusné, publicistické, informačné a súťažné.

SkryťVypnúť reklamu

V rámci informačných aktivít sa budú raz mesačne vkladať do vybraných denníkov novinové prílohy s odbornou tematikou. Pôjde o Nový Čas, Pravdu, Sme, Národnú obrodu, Nový deň, Új szó a Romano nevol ďil. Do konca roku to budú tri prílohy na tému štrukturálne fondy, zoznam všetkých infocentier, respektíve voľný pohyb osôb a Európska únia ako inštitúcia.

Podľa Slezákovej už bežia v rámci aktivít odborné konferencie a semináre, ako aj relácie v médiách. Súčasne sa pripravuje tlač informačných materiálov a brožúr.

Fungovať by mala aj nová internetová stránka, ktorú bude do roku 2005 pripravovať firma Computel na základe výberového konania.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 458
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 104
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 671
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 024
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 136
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 738
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu