* náklady na cenu pohonnej látky klesajú v zime o 30 až 40 percent
* náklady na cenu pohonnej látky klesajú v lete o 40 až 50 percent
* v motore sa pri prevádzke neusádza karbón
* jazda na propán-bután má čistejšie výfukové plyny
* dve nádrže (benzínová aj plynová) - možnosť jazdiť na benzín aj na plyn, čiže aj dlhší dojazd
* zníženie hlučnosti motora pri jazde na plyn
* jazda na plynový pohon je bezpečnejšia ako na benzínový pohon
NEVÝHODY PRESTAVBY
* vstupná investícia cca 18-tisíc až 35-tisíc (závisí od typu motorového vozidla), resp. 50-tisíc v prípade motorov s priamym vstrekovaním LPG
* zmenšenie batožinového priestoru (nádrž na plyn je v batožinovom priestore, alebo na mieste rezervného kolesa a koleso potom treba voziť v batožinovom priestore
* zníženie výkonu motora o 5 až 10 percent v porovnaní s pohonom na benzín
* zvýšenie spotreby o 10 až 15 percent v porovnaní s priemernou spotrebou na benzín (Zdroj: eLPeGe - www.lpg.miesto.sk )