Značky, ktoré sú podľa nás najlepšie

Spoločnosť GfK Slovakia uskutočnila v priebehu júla 2003 vôbec prvý komplexný reprezentatívny prieskum na Slovensku zameraný na vnímanie značiek. Jeho výsledkom je zistenie, ktoré značky považujú Slováci za najlepšie. Tento rok sa hodnotilo vnímanie ...

Spoločnosť GfK Slovakia uskutočnila v priebehu júla 2003 vôbec prvý komplexný reprezentatívny prieskum na Slovensku zameraný na vnímanie značiek. Jeho výsledkom je zistenie, ktoré značky považujú Slováci za najlepšie. Tento rok sa hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku v 58 kategóriách. To, ako sa jednotlivým značkám na Slovensku bude dariť naďalej, plánuje spoločnosť GfK Slovakia dokumentovať podobným prieskumom každoročne.

Metodika dopytovania

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prieskum sa realizoval na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 - 79 rokov štandardnou metódou kvótneho výberu v rámci celej SR s kvótnymi znakmi kraj, veľkosť sídla, pohlavie, vek a vzdelanie. Prieskum bol založený na osobných rozhovoroch s vybranými ľuďmi z populácie SR, pri ktorých bola presne dodržaná metodika vzťahujúca sa na tento typ prieskumu. Prieskum celkovo hodnotil značky produktov, služieb alebo spoločností. Výber kategórií pritom pokrýva širokú škálu oblastí od finančného trhu, médií, techniky a spotrebnej elektroniky až po potraviny.

SkryťVypnúť reklamu

Zo zoznamu kategórií prieskumu vyberáme:

Financie

- platobné karty

Médiá

- www domény

Čierna technika

- televízory

- videorekordéry

- fotoaparáty

- videokamery

IT a telekomunikácie

- mobilní operátori

- predplatené karty do mobilných telefónov

- značky mobilných telefónov

- osobné počítače

- poskytovatelia internetu

Medzi troch najlepších poskytovateľ internetu na Slovensku patria:

1. Slovenské

telekomunikácie (22,9%)

2. NEXTRA (4,7%)

3. EuroTel (2,1%)

Tri najlepšie značky mobilných telefónov podľa vekových kategórií

1. Nokia (56,6%)

2. Siemens (12,2%)

3. Motorola (5,1%)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 367
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 958
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 137
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 052
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 985
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 668
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 630
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu