* Prečo robíte reklamu?
„Kto by ju nerobil? Veď je to jedinečná výzva robiť každý deň niečo nové.“
* Kedy vám napadlo, že by ste sa mohli živiť reklamou?
Kačenka: „Nenapadlo mi to. Jednoducho sa to stalo. Po škole som si mohol vybrať - robiť to, čo ma baví - grafiku a dizajn s ľuďmi, ktorí sú tej istej krvnej skupiny, alebo sa vrátiť na stredné Slovensko a začať niekde ako normovač v strojárňach za 1300 hrubého. Čo by ste si vybrali vy?“
* Pamätáte sa na reklamy, ktoré ste videli ako dieťa? Páčili sa vám?
„S odstupom času vzdávam hold tvorcom budovateľských kinožurnálov. Aj dnes je na čo pozerať. A musím priznať, že si dodnes z času na čas pospevujem: Mám Vineu rád, po nej si dám, pre každý prípad ešte mušt…“
* Čo je pre vás pri tvorbe reklamného spotu dôležité?
„Catering. Keď majú dobrí herci, skvelý režisér a dokonalá produkcia plné bruchá, nemyslia na nič iné, len ako upriamiť svoj talent a schopnosti na realizáciu skvelej, jednoduchej myšlienky.“
* Existuje typ reklamy, ktorý sa vám protiví?
„Zatiaľ som na takú nenarazil. Naučil som sa reklamu vnímať skôr ako: Forever Brand, Sets New Standard in Advertising, Sets New Standard in Category, Excellence in Craft, Fresh Idea(s), Innovative Strategy, Cliché, Not Competitive.“
* Je reklama umenie?
„Áno. Verím, že všetko, čo robíme a máme k tomu vzťah, je umenie. Reklamu nevynímajúc. Veď v konečnom dôsledku - načo slúžia všetky tie módne prehliadky a ocenenia reklamy? Mólo je iné, ale lesk je rovnaký.“
* Čo vás pri práci napĺňa uspokojením?
„Pocit že dnes je to super a zajtra to bude ešte lepšie.“
* Čo vás znechucuje?
„Nekonečný boj o a za nápad. Mrzí ma každý deň, keď viem, že som niekde ustúpil. Keď som nedokázal z danej príležitosti vymačkať maximum. Vtedy si poviem, že čas, ktorý som takej práci venoval, mohol som stráviť omnoho príjemnejšie, s rodinou alebo s priateľmi.“
* Aký typ reklamy robíte najradšej?
„Mám rád jednoduché riešenia. Aj keď je to najťažšie. Nápad, myšlienka, ktorá sama spúšťa mechanizmus tvorby a pocit príjemného šteklenia na chrbte. Vtedy viem, že táto práca má pre mňa zmysel.“