Mrzí ma každý deň, keď viem, že som ustúpil

PETER KAČENKA

* Prečo robíte reklamu?

„Kto by ju nerobil? Veď je to jedinečná výzva robiť každý deň niečo nové.“

* Kedy vám napadlo, že by ste sa mohli živiť reklamou?

Kačenka: „Nenapadlo mi to. Jednoducho sa to stalo. Po škole som si mohol vybrať - robiť to, čo ma baví - grafiku a dizajn s ľuďmi, ktorí sú tej istej krvnej skupiny, alebo sa vrátiť na stredné Slovensko a začať niekde ako normovač v strojárňach za 1300 hrubého. Čo by ste si vybrali vy?“

* Pamätáte sa na reklamy, ktoré ste videli ako dieťa? Páčili sa vám?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„S odstupom času vzdávam hold tvorcom budovateľských kinožurnálov. Aj dnes je na čo pozerať. A musím priznať, že si dodnes z času na čas pospevujem: Mám Vineu rád, po nej si dám, pre každý prípad ešte mušt…“

* Čo je pre vás pri tvorbe reklamného spotu dôležité?

„Catering. Keď majú dobrí herci, skvelý režisér a dokonalá produkcia plné bruchá, nemyslia na nič iné, len ako upriamiť svoj talent a schopnosti na realizáciu skvelej, jednoduchej myšlienky.“

* Existuje typ reklamy, ktorý sa vám protiví?

„Zatiaľ som na takú nenarazil. Naučil som sa reklamu vnímať skôr ako: Forever Brand, Sets New Standard in Advertising, Sets New Standard in Category, Excellence in Craft, Fresh Idea(s), Innovative Strategy, Cliché, Not Competitive.“

* Je reklama umenie?

SkryťVypnúť reklamu

„Áno. Verím, že všetko, čo robíme a máme k tomu vzťah, je umenie. Reklamu nevynímajúc. Veď v konečnom dôsledku - načo slúžia všetky tie módne prehliadky a ocenenia reklamy? Mólo je iné, ale lesk je rovnaký.“

* Čo vás pri práci napĺňa uspokojením?

„Pocit že dnes je to super a zajtra to bude ešte lepšie.“

* Čo vás znechucuje?

„Nekonečný boj o a za nápad. Mrzí ma každý deň, keď viem, že som niekde ustúpil. Keď som nedokázal z danej príležitosti vymačkať maximum. Vtedy si poviem, že čas, ktorý som takej práci venoval, mohol som stráviť omnoho príjemnejšie, s rodinou alebo s priateľmi.“

* Aký typ reklamy robíte najradšej?

„Mám rád jednoduché riešenia. Aj keď je to najťažšie. Nápad, myšlienka, ktorá sama spúšťa mechanizmus tvorby a pocit príjemného šteklenia na chrbte. Vtedy viem, že táto práca má pre mňa zmysel.“

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 500
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 185
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 818
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 981
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 635
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 780
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 491
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu