Čítanosť alebo predaný náklad?

CPT, GRP,… skratky, za ktorými sa ukrývajú čísla. Rozhodujú o tom, či mediálne agentúry investujú z reklamného balíka do toho či iného denníka (týždenníka, rádia, televízie). Každý zadávateľ inzercie má predstavu, koho chce svojou inzerciou osloviť. ...

CPT, GRP,… skratky, za ktorými sa ukrývajú čísla. Rozhodujú o tom, či mediálne agentúry investujú z reklamného balíka do toho či iného denníka (týždenníka, rádia, televízie). Každý zadávateľ inzercie má predstavu, koho chce svojou inzerciou osloviť. Ale každý má problém, ako sa k tým správnym adresátom dostať. Hľadá odpovede na otázky - ako za čo najmenej peňazí osloviť čo najviac tých správnych čitateľov. Na tieto otázky sa snaží dať odpoveď projekt Market&Media&Lifestyle spoločnosti Median. Ide o kontinuálny marketingový prieskum zisťujúci životný štýl, mediálne správanie a spotrebi-teľské návyky obyvateľov Slovenska od 14 do 79 rokov. Prieskum poskytuje veľké množstvo informácii umožňujúcich bližšie špecifikovať ako sa správame, aké médiá sledujeme, čo kupujeme, ako využívame bankové služby, ale aj čo robíme vo voľnom čase a čo si myslíme o súčasnej politickej situácii. Kúzelníci v mediálnych a reklamných agentúrach z týchto čísiel varia správy pre zadávateľov reklamy a odporúčajú im na inzerciu tie médiá, ktoré najlepšie zodpovedajú ich požiadavkám.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Z posledného prieskumu sme sa napríklad dozvedeli, že:

* posledné vydanie denníka SME prečítalo alebo prelistovalo 361 500 čitateľov

* čitatelia denníka SME mesačne kúpia viac ako 450 520 kg pracích práškov

* 230 100 čitateľov denníka SME používa platobnú kartu

* 152 400 plánuje dovolenku mimo cestovnej kancelárie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 589
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 315
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 715
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 127
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 871
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu