Produkty pre mladých uľahčujú študentom život

Mať vlastný účet v banke dáva mladému človeku pocit nezávislosti i napriek tomu, že často mu podstatnú časť prostriedkov poukazujú na účet rodičia. Vlastný účet umožňuje mladým voľne disponovať s uloženými peniazmi a využívať všetky výhody bankového ...

Mať vlastný účet v banke dáva mladému človeku pocit nezávislosti i napriek tomu, že často mu podstatnú časť prostriedkov poukazujú na účet rodičia. Vlastný účet umožňuje mladým voľne disponovať s uloženými peniazmi a využívať všetky výhody bankového účtu. Príkazom na úhradu môžu zaplatiť ubytovanie, stravovanie alebo jazykový kurz, na účet im môže „chodiť“ výplata z práce alebo brigády.

Účty pre mladých prinášajú ich majiteľom mnoho výhod. Banky väčšinou neúčtujú za vedenie účtu a poskytovanie služieb s tým spojených žiadne poplatky, ponúkajú zvýhodnenú úrokovú sadzbu, bezplatné vydanie platobnej karty, poplatky za bankové operácie sú nižšie ako pri bežných účtoch a klient si z ponuky môže vybrať i niektorú členskú kartu pre mladých, s ktorou získa mnohé zľavy a výhody. Banky sa pretekajú v poskytovaní čo najširšieho a najvýhodnejšieho spektra služieb pre mladých. Dôkazom sú študentské kluby, súťaže o hodnotné ceny, napríklad elektroniku alebo lístky na koncert.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Bankový účet uľahčí študentom život. Nemusia sa starať o svoje peniaze v peňaženke, ktorú im môžu za každým rohom ľahko ukradnúť, platobná karta je dobrým spoločníkom - umožňuje 24 hodinový prístup k úsporám 7 dní v týždni, na Slovensku i v zahraničí.

Študenti majú možnosť, rovnako ako ostatní klienti, získať povolené prečerpanie na účte, ktoré je dobrým riešením dočasného nedostatku peňazí, výhodné úvery môžu použiť na financovanie výdavkov spojených so štúdiom alebo jazykovým či pracovným pobytom v zahraničí.

Navyše, elektronické cesty ako internetbanking, smsbanking alebo telefónbanking znamenajú veľkú úsporu času a sú ako stvorené pre mladú generáciu, pre ktorú je používanie internetu a iných technických vynálezov každodennou záležitosťou.

SkryťVypnúť reklamu

Banky majú vo svojej ponuke tak produkty pre študentov ako i pre ich mladších nasledovníkov. V ponukovom liste bánk ľahko nájdeme produkty pre mladých do 26 rokov, špeciálne produkty pre študentov vysokých škôl i pre tínedžerov do osemnásť alebo devätnásť rokov. (rac)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 340
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 911
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 389
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu