Štatút súťaže reklamnej kreativity

Súčasťou vydania prílohy Reklama a tlač je súťaž reklamných agentúr o najkreatívnejšiu reklamu. Témou súťaže - zadaním pre súťažiace agentúry, je "Boj proti rakovine". Prihlásené agentúry: Designland, Mark BBDO, Soria & Grey. Názov agentúry pri súťažnom inzeráte v záujme objektivity nebude zverejnený.

Systém hodnotenia:
O víťazovi súťaže rozhodnú čitatelia denníka SME hlasovaním na webstránke a audiotexe. V záhlaví každej novinovej strany so súťažným inzerátom je označenie "SÚŤAŽ" a údaj o špecifickom audiotexovom čísle, na ktorom čitatelia môžu hlasovať v prospech inzerátu, ako aj adresa webstránky so súťažnými inzerátmi a možnosťou hlasovania. Súťažné návrhy sú umiestnené na webovej stránke www.sme.sk/kreativnasutaz2003. Pri hlasovaní čitateľov platí rovnocennosť hlasu bez ohľadu na použitý prostriedok, pričom z každého tel.čísla, resp. IP adresy akceptujeme len jeden hlas. Čas pre hlasovanie čitateľmi : 30.9.-14.10.2003. Výsledky hlasovania zverejníme v denníku SME a na web stránke najneskôr do 24.10.2003.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ceny pre súťažiace agentúry:
Prvá cena je 2x 1/1 strany inzercie v denníku SME, druhá cena bude 2x1/1 strany  v magazíne TV OKO (denníky + voľný predaj), tretia cena bude 250 tis. zobrazení bannera 728x90 na www.post.sk. Ceny môže víťazná agentúra využiť pre seba alebo svojho klienta. Cena sa výhercom nezaratúva do zmluvného celoročného objemu ani ročného bonusu. Realizáciu ceny si výherca môže uplatniť po dohode o termíne s vydavateľstvom.

Troch účastníkov hlasovania, ktorých pri hlasovaní zadali svoj kontakt, náhodne vyžrebuje náš počítač, budú odmenení vecnými cenami.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 311
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 909
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 386
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu