Súčasťou vydania prílohy Reklama a tlač je súťaž reklamných agentúr o najkreatívnejšiu reklamu. Témou súťaže - zadaním pre súťažiace agentúry, je "Boj proti rakovine". Prihlásené agentúry: Designland, Mark BBDO, Soria & Grey. Názov agentúry pri súťažnom inzeráte v záujme objektivity nebude zverejnený.
Systém hodnotenia:
O víťazovi súťaže rozhodnú čitatelia denníka SME hlasovaním na webstránke a audiotexe. V záhlaví každej novinovej strany so súťažným inzerátom je označenie "SÚŤAŽ" a údaj o špecifickom audiotexovom čísle, na ktorom čitatelia môžu hlasovať v prospech inzerátu, ako aj adresa webstránky so súťažnými inzerátmi a možnosťou hlasovania. Súťažné návrhy sú umiestnené na webovej stránke www.sme.sk/kreativnasutaz2003. Pri hlasovaní čitateľov platí rovnocennosť hlasu bez ohľadu na použitý prostriedok, pričom z každého tel.čísla, resp. IP adresy akceptujeme len jeden hlas. Čas pre hlasovanie čitateľmi : 30.9.-14.10.2003. Výsledky hlasovania zverejníme v denníku SME a na web stránke najneskôr do 24.10.2003.
Ceny pre súťažiace agentúry:
Prvá cena je 2x 1/1 strany inzercie v denníku SME, druhá cena bude 2x1/1 strany v magazíne TV OKO (denníky + voľný predaj), tretia cena bude 250 tis. zobrazení bannera 728x90 na www.post.sk. Ceny môže víťazná agentúra využiť pre seba alebo svojho klienta. Cena sa výhercom nezaratúva do zmluvného celoročného objemu ani ročného bonusu. Realizáciu ceny si výherca môže uplatniť po dohode o termíne s vydavateľstvom.
Troch účastníkov hlasovania, ktorých pri hlasovaní zadali svoj kontakt, náhodne vyžrebuje náš počítač, budú odmenení vecnými cenami.