MZV stále nevybralo dve agentúry na prezentáciu SR v krajinách EÚ

Bratislava 3. augusta (TASR) - Ministerstvo zahraničných vecí SR stále ešte nevybralo dve profesionálne agentúry, ktoré by mali v procese ratifikácie ...

Bratislava 3. augusta (TASR) - Ministerstvo zahraničných vecí SR stále ešte nevybralo dve profesionálne agentúry, ktoré by mali v procese ratifikácie členstva v Európskej únii zabezpečovať komplexný program prezentácie Slovenska vo väčšine jej krajín. Objednávka v rámci vládnej integračnej a komunikačnej stratégie je v predpokladanej sume po sedem miliónov korún.

Pre oblasť Švédska, Dánska, Fínska, Veľkej Británie a Írska rezort diplomacie už vybral agentúru B+Advertising, s.r.o. Zrušil však výberové konanie, ako aj následné rokovacie konanie bez zverejnenia na ďalšie dve agentúry pre propagáciu SR v ostatných desiatich krajinách únie. Dôvodom bola nedostatočná úroveň predkladaných projektov. "Komisia nevidela dostatok záruk, že súťažiace agentúry dokážu žiadané projekty na patričnej úrovni realizovať," uviedol pre TASR hovorca ministerstva Boris Gandel. MZV SR preto v uplynulých dňoch vyhlásilo novú súťaž pre teritórium Belgicka, Holandska, Luxemburska, Nemecka a Rakúska, ako aj Portugalska, Španielska, Francúzska, Talianska a Grécka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Víťazné agentúry majú realizovať program politickej, ekonomickej, kultúrnej a turistickej prezentácie krajiny v procese ratifikácie členstva v únii. Ten začal po podpise zmluvy o pristúpení desiatich nových štátov k EÚ 16. apríla v Aténach. Z európskej pätnástky zmluvu pritom už ratifikovali Dánsko a Nemecko.

"Priebeh verejného obstarávania je časovo náročný, rozhodnutie o zrušení súťaže nebolo preto jednoduché," povedal Gandel. Ministerstvo očakáva, že pri priaznivom priebehu budú nové súťaže uzatvorené asi za tri mesiace. Projekty agentúr pritom môžu byť využité na prezentáciu krajiny v rámci vstupu do EÚ.

Agentúra B+Advertising s. r. o. už pracuje na realizácii svojho projektu v Londýne a Dubline. Súčasťou projektu bude politicko-investičné fórum za účasti predstaviteľov slovenskej vlády a sprievodné podujatia kultúrneho a spoločenského charakteru. Predpokladaný termín podujatí je koniec októbra.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  6. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  7. Probiotiká nie sú len na trávenie
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 403
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 024
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 695
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 396
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 083
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 674
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 619
  8. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 582
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu