Plus k nákupom v Poluse

V bratislavskom nákupno-zábavnom centre Polus City na Vajnorskej ulici minulý týždeň odštartovali veľký letný výpredaj, ktorý potrvá až do polovice septembra. Okrem zvýhodnených nákupov pripravil Polus City Center (PCC) a jeho nájomcovia pre svojich ...

V bratislavskom nákupno-zábavnom centre Polus City na Vajnorskej ulici minulý týždeň odštartovali veľký letný výpredaj, ktorý potrvá až do polovice septembra. Okrem zvýhodnených nákupov pripravil Polus City Center (PCC) a jeho nájomcovia pre svojich zákazníkov ďalšie prekvapenia. Totálny letný výpredaj totiž nebude iba klasickým výpredajom. Akciu budú sprevádzať ďalšie aktivity, ktoré prinesú úsporu peňazí pri nakupovaní a prispejú k tomu, že nakupovanie v centre sa počas druhej polovice leta stane skutočnou zábavou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

LOGO PRE LACNÝNÁKUP

Prvý veľký letný výpredaj sa stal začiatkom tradície sezónnych výpredajov v PCC. Okrem iného v rámci jeho uskutočnenia PCC uvádza špeciálne označenie, ktoré bude návštevníkom centra i hlavného mesta Bratislava vždy signalizovať akýkoľvek veľký sezónny výpredaj. Logom zvýhodneného nákupu sa stane balíček previazaný farebnou stužkou s vyobrazením znamienka plus. Práve toto znamienko je symbolom pridanej hodnoty, ktorú PCC v rámci výpredajov zákazníkom ponúka. Spomínaný balíček budú môcť návštevníci centra nájsť na jednotných samolepiacich fóliách umiestnených na výkladoch obchodov.

KUPÓN PLUS

Plusom k sezónnemu výpredaju bude kupón Plus. Kto v termíne od 13. augusta do 16. septembra (teda v rovnakom termíne, ktorý platí pre Totálny letný výpredaj) nakúpi v centre tovar v hodnote 2500 korún, získa pri Infopulte na prízemí pri hlavnom vchode kupón o hodnote 150 korún. Kupón bude slúžiť na občerstvenie (iba v spomínanej hodnote) v gastroprevádzkach - reštaurácie, prevádzky rýchleho občerstvenia, kaviarne a v prevádzkach služieb - solárium, kaderníctvo a pod. Limit 2500 korún nebude potrebné naplniť v jednej predajni, ale hodnotu nákupov v jednotlivých predajniach Polus City Center bude možné kumulovať. Nákupy však bude potrebné uskutočniť počas trvania letného výpredaja.

SkryťVypnúť reklamu

POČET PREDAJNÍ V PCC RASTIE

Od júla tohto roku pribudlo v PCC šesť nových prevádzok. Štyri z nich sú celkom nové predajne. Hneď prvého júla tak otvorili na Piccadilly Street na prvom pos-chodí obchodného centra značkovú predajňu Across. Táto pre návštevníkov PCC nová značka zastrešuje najnovšiu dámsku módnu vlnu z talianskej produkcie. K ďalším novým prevádzkam v Poluse patria predajne Replay Store, Cherry & Done a Alexandra Silva. Zatiaľ čo prvé dve z nich sa zameriavajú najmä na módu pre mladých, resp. mladé dievčatá a ženy, v predajni Alexandra Silva si prídu na svoje predstavitelia strednej generácie, ktorí uprednostňujú klasickú eleganciu. Majitelia ďalších dvoch predajní sa po pozitívnych skúsenostiach z krátkodobých prenájmov rozhodli rozšíriť svoj priestor a zostať v obchodnom centre na základe dlhodobej zmluvy o prenájme. Až na trojnásobok sa rozhodla zväčšiť svoju predajňu v Poluse FAMM, spol. s r. o. (nábytok a bytové doplnky). Zdvojnásobiť predajnú plochu sa rozhodli predstavitelia Aqua City, s. r. o. (všetko okolo akvárií). Pred otvorením sú ďalšie prevádzky. Patrí k nim pobočka VÚB, a. s., na prízemí centra. Najväčšia predajňu v rámci Českej i Slovenskej republiky otvorí v októbri Benetton (350 m2). Okrem značky Benetton bude ako jediný na Slovensku predávať značku Sisley. Počas jesene pribudne aj nová predajňa s počítačovými hrami pre deti s názvom Conquest. Počet predajní tak po deväťmesačnej existencii centra presiahne úctyhodných 160.

SkryťVypnúť reklamu

Atraktívnosť PCC pre návštevníkov, ako aj nájomcov potvr-dzujú nielen majitelia predajní, ale aj experti z oblasti stavebníctva. Budovu centra totiž ocenila porota tohtoročnej národnej slovenskej súťaže stavieb titulom Stavba roka 2001.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 344
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 912
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 690
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 169
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 751
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 218
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 696
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 607
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu