V bratislavskom nákupno-zábavnom centre Polus City na Vajnorskej ulici minulý týždeň odštartovali veľký letný výpredaj, ktorý potrvá až do polovice septembra. Okrem zvýhodnených nákupov pripravil Polus City Center (PCC) a jeho nájomcovia pre svojich zákazníkov ďalšie prekvapenia. Totálny letný výpredaj totiž nebude iba klasickým výpredajom. Akciu budú sprevádzať ďalšie aktivity, ktoré prinesú úsporu peňazí pri nakupovaní a prispejú k tomu, že nakupovanie v centre sa počas druhej polovice leta stane skutočnou zábavou.
LOGO PRE LACNÝNÁKUP
Prvý veľký letný výpredaj sa stal začiatkom tradície sezónnych výpredajov v PCC. Okrem iného v rámci jeho uskutočnenia PCC uvádza špeciálne označenie, ktoré bude návštevníkom centra i hlavného mesta Bratislava vždy signalizovať akýkoľvek veľký sezónny výpredaj. Logom zvýhodneného nákupu sa stane balíček previazaný farebnou stužkou s vyobrazením znamienka plus. Práve toto znamienko je symbolom pridanej hodnoty, ktorú PCC v rámci výpredajov zákazníkom ponúka. Spomínaný balíček budú môcť návštevníci centra nájsť na jednotných samolepiacich fóliách umiestnených na výkladoch obchodov.
KUPÓN PLUS
Plusom k sezónnemu výpredaju bude kupón Plus. Kto v termíne od 13. augusta do 16. septembra (teda v rovnakom termíne, ktorý platí pre Totálny letný výpredaj) nakúpi v centre tovar v hodnote 2500 korún, získa pri Infopulte na prízemí pri hlavnom vchode kupón o hodnote 150 korún. Kupón bude slúžiť na občerstvenie (iba v spomínanej hodnote) v gastroprevádzkach - reštaurácie, prevádzky rýchleho občerstvenia, kaviarne a v prevádzkach služieb - solárium, kaderníctvo a pod. Limit 2500 korún nebude potrebné naplniť v jednej predajni, ale hodnotu nákupov v jednotlivých predajniach Polus City Center bude možné kumulovať. Nákupy však bude potrebné uskutočniť počas trvania letného výpredaja.
POČET PREDAJNÍ V PCC RASTIE
Od júla tohto roku pribudlo v PCC šesť nových prevádzok. Štyri z nich sú celkom nové predajne. Hneď prvého júla tak otvorili na Piccadilly Street na prvom pos-chodí obchodného centra značkovú predajňu Across. Táto pre návštevníkov PCC nová značka zastrešuje najnovšiu dámsku módnu vlnu z talianskej produkcie. K ďalším novým prevádzkam v Poluse patria predajne Replay Store, Cherry & Done a Alexandra Silva. Zatiaľ čo prvé dve z nich sa zameriavajú najmä na módu pre mladých, resp. mladé dievčatá a ženy, v predajni Alexandra Silva si prídu na svoje predstavitelia strednej generácie, ktorí uprednostňujú klasickú eleganciu. Majitelia ďalších dvoch predajní sa po pozitívnych skúsenostiach z krátkodobých prenájmov rozhodli rozšíriť svoj priestor a zostať v obchodnom centre na základe dlhodobej zmluvy o prenájme. Až na trojnásobok sa rozhodla zväčšiť svoju predajňu v Poluse FAMM, spol. s r. o. (nábytok a bytové doplnky). Zdvojnásobiť predajnú plochu sa rozhodli predstavitelia Aqua City, s. r. o. (všetko okolo akvárií). Pred otvorením sú ďalšie prevádzky. Patrí k nim pobočka VÚB, a. s., na prízemí centra. Najväčšia predajňu v rámci Českej i Slovenskej republiky otvorí v októbri Benetton (350 m2). Okrem značky Benetton bude ako jediný na Slovensku predávať značku Sisley. Počas jesene pribudne aj nová predajňa s počítačovými hrami pre deti s názvom Conquest. Počet predajní tak po deväťmesačnej existencii centra presiahne úctyhodných 160.
Atraktívnosť PCC pre návštevníkov, ako aj nájomcov potvr-dzujú nielen majitelia predajní, ale aj experti z oblasti stavebníctva. Budovu centra totiž ocenila porota tohtoročnej národnej slovenskej súťaže stavieb titulom Stavba roka 2001.