
FOTO – DAŠA MATEJČÍKOVÁ
Za minulosťou by rád urobil hrubú čiaru. Fedor Flašík, ktorého agentúra Donar robila mediálnu kampaň HZDS, tvrdí, že Mečiarovi ako hlavný motív kampane v roku 1998 navrhol výmenu politickej generácie. „Nepripustil ani diskusiu na túto tému. Stavil na zahraničie, povedal: Ak sa nedajú kúpiť slovenskí umelci, kúpime si zahraničných. Tak som sa pri otváraní nedokončených slovenských diaľnic cítil ako na festivale v Cannes,“ hovorí.
Dnes má Fedor Flašík hviezdu na oblohe, dva krokodíly, športové Masserati aj firemné Porsche, tri byty a chalupu. Výšku svojej hotovosti prezradiť nemieni, tvrdí však, že keby zverejnili majetok ústavní činitelia, obsadzoval by „posledné priečky hitparád“.
Po kampani pre HZDS v roku 1994 zarábala jeho agentúra Donar milióny, podľa Flašíka až miliardu – miliardu tristotisíc ročne. Pre Ficov Smer robí zadarmo: „Nie som plateným zamestnancom strany.“
Pred pár dňami sa stal šéfom jej volebnej kampane, megalomanské turné HZDS v roku 1998 kritizuje: „To nebola moja práca, to mal na starosti Rezeš.“