Flašík: Zahraniční umelci bol Mečiarov nápad

Za minulosťou by rád urobil hrubú čiaru. Fedor Flašík, ktorého agentúra Donar robila mediálnu kampaň HZDS, tvrdí, že Mečiarovi ako hlavný motív kampane v roku 1998 navrhol výmenu politickej generácie. „Nepripustil ani diskusiu na túto tému. Stavil na ...


FOTO – DAŠA MATEJČÍKOVÁ



Za minulosťou by rád urobil hrubú čiaru. Fedor Flašík, ktorého agentúra Donar robila mediálnu kampaň HZDS, tvrdí, že Mečiarovi ako hlavný motív kampane v roku 1998 navrhol výmenu politickej generácie. „Nepripustil ani diskusiu na túto tému. Stavil na zahraničie, povedal: Ak sa nedajú kúpiť slovenskí umelci, kúpime si zahraničných. Tak som sa pri otváraní nedokončených slovenských diaľnic cítil ako na festivale v Cannes,“ hovorí.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes má Fedor Flašík hviezdu na oblohe, dva krokodíly, športové Masserati aj firemné Porsche, tri byty a chalupu. Výšku svojej hotovosti prezradiť nemieni, tvrdí však, že keby zverejnili majetok ústavní činitelia, obsadzoval by „posledné priečky hitparád“.

SkryťVypnúť reklamu

Po kampani pre HZDS v roku 1994 zarábala jeho agentúra Donar milióny, podľa Flašíka až miliardu – miliardu tristotisíc ročne. Pre Ficov Smer robí zadarmo: „Nie som plateným zamestnancom strany.“

Pred pár dňami sa stal šéfom jej volebnej kampane, megalomanské turné HZDS v roku 1998 kritizuje: „To nebola moja práca, to mal na starosti Rezeš.“

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 611
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 363
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 190
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 380
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 809
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 905
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 339
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu