Petržalka i Púchov chcú postúpiť

NYON – Súperom víťaza Slovenského futbalového pohára FK Matador Púchov v predkole Pohára UEFA sa na základe žrebovania v sídle UEFA vo švajčiarskom Nyone stal gruzínsky tím Sioni Bolnisi. Druhý slovenský zástupca v súťaži, vicemajster FC Artmedia

NYON – Súperom víťaza Slovenského futbalového pohára FK Matador Púchov v predkole Pohára UEFA sa na základe žrebovania v sídle UEFA vo švajčiarskom Nyone stal gruzínsky tím Sioni Bolnisi. Druhý slovenský zástupca v súťaži, vicemajster FC Artmedia Petržalka nastúpi v predkole proti luxemburskému F91 Dudelange.

„Sme radi, že to nie je súper z východu. Myslím si, že žreb pre nás dopadol veľmi dobre. V podstate z mužstiev, ktoré sme mohli dostať, bol práve luxemburský klub najprijateľnejší. Súper je z rangu outsiderov, a preto by malo byť našou povinnosťou postúpiť. Hoci nikoho samozrejme nepodceňujeme, nemôžeme byť ani alibisti. Iný cieľ ako postup nemáme,“ povedal manažér Petržalky Petr Kašpar. Michal Hipp, asistent trénera Artmedie: „Zo súperov, ktorých sme mohli dostať, je to jeden z najprijateľnejších. Nemám žiadne skúsenosti s luxemburským futbalom a nepoznám ani súpera, ale myslím si, že je v našich silách prejsť do prvého kola.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„Dostali sme súpera, cez ktorého sa dá prejsť do prvého kola. Na druhej strane ide o neznáme mužstvo, ktoré si nemôžeme v žiadnom prípade dovoliť podceniť. Po diváckej stránke to nebude atraktívny súper, navyše nás čaká dlhé cestovanie do Gruzínska. To bude určite ekonomicky náročné. Chceme sa dostať ďalej,“ povedal generálny manažér Púchovčanov Pavol Holeščák. Pre Matador to bude tretí štart v Pohári UEFA – predvlani vypadol v 1. kole s Freiburgom (0:0, 1:2), vlani tiež v prvom kole s Girondins Bordeaux (1:4, 0:6).

Štefan Tománek, asistent trénera Púchova: „Mužstvá z krajín bývalého Sovietskeho zväzu sú vždy nepríjemným, ale aj nie príliš atraktívnym súperom. O gruzínskom klubovom futbale nemám prehľad. Viem len, že ich reprezentácii patrí v kvalifikácii ME 2004 posledná priečka. Sioni Bolnisi je pre Púchov prijateľný protivník, určite lepší ako napríklad Skopje. Domáce prostredie v prvom zápase môže byť výhoda, veď pred dvoma rokmi sme maltskú Sliemu Wanderers zdolali 3:0 a v odvete sme náskok pohodlne udržali. Percentuálne šance na postup vidím na 70:30 v náš prospech.“

SkryťVypnúť reklamu

(sita, tasr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 499
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 182
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 808
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 993
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 597
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 778
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 496
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu