David má záujem aj o sedmičku

Luxusná reštaurácia Porto Cervo na Sardínii sa mala v sobotu, deň pred zvolením prezidenta FC Barcelona, stať miestom prvej skutočnej obchodnej debaty na tému prestupu Beckhama medzi riaditeľom pre transakcie Realu Madrid Pedrom Lópezom Jiménezom a Davido

m Gilom z Manchestru United. Obaja patria medzi najbližších spolupracovníkov svojich klubových prezidentov. David však oznámil, že jeho ďalším profesionálnym snom je hrať v Madride.

Španielska tlač prebrala informáciu z Daily Mirror, podľa ktorej sa Beckham mal spojiť s vedením Realu a adresovať mu pätnásť otázok o svojej budúcnosti v klube. Na verejnosť preniklo len šesť. Podľa britskej tlače mal Beckham získať miesto budúceho kapitána „bieleho baletu“, možnosť absolútnej voľnosti pohybu na trávniku, ako aj dres s číslom sedem. Posledná požiadavka sa javí nemožná, pretože sedmičku nosí na chrbte súčasný kapitán Realu Raúl Gonzalez. Rovnakú podmienku mal aj Portugalčan Luis Figo, ale nepochodil.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Nikto v Madride nepochybuje o popularite Beckhama, no Raúl je domácim miláčikom ak Beckham bude trvať na tejto podmienke, Madridčania zo žartu hovoria, že asi dobre nepozná klub, keď nevie, kto roky sedmičku nosí. Uvedená správa z anglického prostredia rozprúdila medzi fanúšikmi Realu veľkú debatu. Väčšina si myslí, že sedmička na drese nebude podmienkou na to, aby sa prestup Beckhama do Realu uskutočnil. Beckham podľa nich vie, že do Madridu sa prichádza v prvom rade hrať, a nie klásť „detinské“ podmienky.

Iní otvorene hovoria: nech ide Beckham kade-ľahšie. Odsudzujú politiku megalomanských prestupov, ktoré zatienia to podstatné: príslušnosť ku klubovým farbám. Navyše si skalní uvedomujú, že príchod Beckhama odsúdi do izolácie ich ďalšieho obľúbenca Gutiho, ktorý už povedal, že po príchode anglického reprezentanta pre neho nezostane na trávniku miesto. Ďalšia skupina by na Beckhamovom drese najradšej videla osmičku, aby poslali jej nositeľa McManamana konečne preč. Fanúšičkám je jedno, čo bude mať Beckham na chrbte. Hlavne nech dostane to, čo pýta, a príde do Madridu bez manželky Victorie.

SkryťVypnúť reklamu

Radikáli tvrdia, nech Becks zostane s celou svojou nákladnou suitou doma a Real kúpi skutočného hráča, aby sa konečne mohol „starý dobrý“ Hierro pobrať do dôchodku.

Autor: ĽUBA HROMKOVÁ, Madrid pre SME

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 611
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 363
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 190
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 380
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 809
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 905
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 339
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu