Reklamné agentúry chcú férovejšie tendre
Sedemdesiatdva reklamných agentúr s ročným obratom 370 miliónov eur vypracovalo desať pravidiel, ako by sa mali zlepšiť súťaže, aby boli férovejšie. "Nie je to vyplakávanie agentúr," vysvetľuje Peter Kontra, z prezídia Klubu reklamných agentúr Slovenska.
"Hodnota času v tendroch je 4,5 milióna eur ročne a stovky hodín,” vraví Kontra.
Podľa neho agentúram nejde ani tak o obmedzovanie pestrosti tendra, ale o nastavenia jasnejších pravidiel. "Nemá význam volať do súťaže 10 firiem, keď zadávateľ nie je schopný sa im venovať," dodáva Kontra.
(Index)Ďalšie príspevky z rubriky: Ekonomika
Ryanair bude hľadať alternatívneho dodávateľa, ak americké clá zásadne ovplyvnia cenu lietadiel Boeing.
(TASR)Ministerstvo práce spustí nový program na podporu zamestnávania Právo na prvé zamestnanie 2.
(TASR)Pár percent v HDP rozhodne, či budeme žiť ako v Srbsku, alebo ako v Nemecku. Návod, ako vyučovať ekonómiu.
(Index)Ceny ropy zaznamenali najprudší mesačný pokles za takmer 3,5 roka. Saudi totiž plánujú zvýšiť ťažbu.
(TASR)Rozsiahly výpadok elektrickej energie v Španielsku spôsobil hospodárske škody vo výške približne 1,6 miliardy eur.
(TASR)Spojené štáty uvalili sankcie na sedem spoločností zapojených do predaja iránskej ropy.
(SITA)Európska únia sa pripravuje na možnosť neúspešných rokovaní so Spojenými štátmi, tvrdí eurokomisár Šefčovič.
(TASR)Peking neustúpi, ak sa Washington rozhodne pokračovať v colnej vojne, zdôraznil čínsky minister zahraničia.
(TASR)