Dobré ráno: Nákupné centrá budú mať problém, ďalšie značky skrachujú (podcast)
Obchody hovoria o odchodoch zo dňa na deň. Z niektorých nákupných centier náhle odišli známe značky, hovorí sa o kríze aj v retailovom biznise, do toho prichádzajú nové projekty a rozširovanie priestorov.
Čo sa ale na trhu deje, či dokáže uživiť toľko hráčov, či teraz po pandémii budeme sledovať krachy nákupných centier, odchody značiek a priestory duchov, alebo práve naopak?
Tomáš Prokopčák sa v podcaste Dobré ráno pýta Tomáša Vašutu.
Ďalšie príspevky z rubriky: Ekonomika
Peugeot 309 má 40 rokov. Bol prvým modelom značky, ktorý sa predával v Tuzexe.
(SME)Ropa sa odrazila z najnižších úrovní od začiatku roka 2021. Severoamerický benchmark WTI prekročil métu 60 dolárov.
(SITA)Ženy na Slovensku zarábajú menej ako muži a robia viac neplatenej práce v starostlivosti o domácnosť a rodinu.
(TASR)Vlani navštívilo Grécko takmer 41 miliónov zahraničných turistov a príjmy z turizmu dosiahli viac než 21 miliárd eur.
(TASR)Tankovanie pre slovenských motoristov zostane v najbližších dňoch relatívne lacné.
(SITA)Spoločnosť Eustream vykázala za rok zisk pred zdanením vo výške 155,26 milióna eur.
(TASR)Kúpili ste letenky, ubytovanie a tešili ste sa na výlet, deti však ochoreli. Odpovedáme, ako funguje poistenie storna leteniek.
(Index)Čínsku ekonomiku aj napriek opatreniam na podporu spotreby ohrozuje deflácia. Pokles cien bol najprudší za šesť mesiacov.
(TASR)