Spoločnosť Meta bude zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám
Spoločnosť Meta bude verejne zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám zo strany ich inzerentov v rámci databázy "Facebook Open Research and Transparency". Súhrn informácií sa zobrazí vo vylepšenej knižnici reklám v júli.
"Knižnica reklám môže napríklad ukázať, že za uplynulých 30 dní sa na stránke zobrazilo 2000 reklám o sociálnych problémoch, voľbách alebo o politike a že 40 percent výdavkov (zadávateľov) bolo zameraných (napríklad) na ľudí, ktorí žijú v Pensylvánii, respektíve na ľudí, ktorí sa zaujímajú o politiku," spresnila firma Meta v príspevku na oficiálnom blogu. (TASR)
Ďalšie príspevky z rubriky: Ekonomika
Ryanair bude hľadať alternatívneho dodávateľa, ak americké clá zásadne ovplyvnia cenu lietadiel Boeing.
(TASR)Ministerstvo práce spustí nový program na podporu zamestnávania Právo na prvé zamestnanie 2.
(TASR)Pár percent v HDP rozhodne, či budeme žiť ako v Srbsku, alebo ako v Nemecku. Návod, ako vyučovať ekonómiu.
(Index)Ceny ropy zaznamenali najprudší mesačný pokles za takmer 3,5 roka. Saudi totiž plánujú zvýšiť ťažbu.
(TASR)Rozsiahly výpadok elektrickej energie v Španielsku spôsobil hospodárske škody vo výške približne 1,6 miliardy eur.
(TASR)Spojené štáty uvalili sankcie na sedem spoločností zapojených do predaja iránskej ropy.
(SITA)Európska únia sa pripravuje na možnosť neúspešných rokovaní so Spojenými štátmi, tvrdí eurokomisár Šefčovič.
(TASR)Peking neustúpi, ak sa Washington rozhodne pokračovať v colnej vojne, zdôraznil čínsky minister zahraničia.
(TASR)