mi však naúčtovali 119,90 Sk za každý album. Po mojom upozornení pokladníčka pohotovo zavolala pracovníka na korčuliach, ktorý potvrdil mnou oznámenú sumu. Musel som však zaplatiť celú sumu a postaviť sa do ďalšieho radu pri Službách zákazníkom, aby so svojich 170 korún dostal naspäť.
Keďže sa mi už niečo podobné stalo v tomto obchode aj minulý rok, bol som nahnevaný. Pri nákupe elektrického kompresora bol vtedy účet vyšší o vyše 2000 korún.
Kompetentnému pracovníkovi som oznámil, že takéto konanie obchodu považujem za krádež a ako kompenzáciu žiadam sumu, o ktorú ma chcel obchod okradnúť, t. j. nie 140, ale 280 korún.
Po mojom oznámení sa do mňa pustili okolostojace zákazníčky a poučili ma, že za to zamestnanci Tesca nemôžu. Pracovník mi oznámil, že kódy do pokladní zadávajú v Prahe.
Bez slova ospravedlnenia som nakoniec dostal od pracovníka 140 korún a spolu s kolegyňou sa na celej situácii povýšene zabával. Odchádzajúc s obchodu som si prečítal na pokladničnom bloku: „Blok físlo: 0242 Eakujeme Vám za nákup a tepíme sa na skoré stretnutie.“ Moja odpoveď: „Ja sa netepím.“
Som zvedavý na postoj kompetentných v Tescu, či by môj „omyl“ pri nákupe, keď časť tovaru vložím do svojej aktovky a nie do koša, vyriešili jednoduchým zaplatením tovaru.
Autor: TIBOR GHILLÁNY