Na čo sa sťažujú dovolenkári

„Dovolenkári najčastejšie reklamujú služby vtedy, keď nevedia, čo kupujú,“ hovorí Táňa Vladikaninová zo Seneca Tours. „Týka sa to najmä pobytov last minute – cez inzerát či dokonca telefonicky.“

V Kartágo Tours sa minulý rok klienti najčastejšie sťažovali na nedodržanie odletových časov. „Stáva sa, že sa plánovaný odlet posunie aj o dve hodiny. V prípade sťažností vymáhame vrátenie peňazí od leteckej spoločnosti, ktorá prepravu zabezpečovala,“ hovorí Gabriela Kohútová. „Vyžadujeme, aby klienti podávali sťažnosť delegátovi priamo na mieste. Ten spíše reklamačný protokol a my sme povinní do 30 dní reklamáciu vybaviť. V prípade, že ju uznáme, vráti sa klientovi alikvotná časť.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento postup pri reklamáciách uplatňuje väčšina cestovných kancelárií. Klient by si však mal poriadne prečítať zmluvu, ktorú s cestovnou kanceláriou pri kúpe zájazdu podpísal. V nej sú uvedené aj reklamačné podmienky, ktoré schválil svojím podpisom. (jač)

SkryťVypnúť reklamu

Najčastejšie problémy riešiteľné priamo na mieste:

* pokazené záchody, kľučky na balkónových dverách, dvere na skriniach…

* chýbajúci televízor, rádio, telefón na izbe

* problémy s klimatizáciou

Problémy, o ktorých delegát spíše protokol:

* odletové časy

* dlhšie trvajúci transfer z letiska ako bol plánovaný

* všetky podrobnosti, ktoré sa nedodržali podľa dohody: izba s výhľadom na more, hlučnosť (hoci v katalógu bol hotel uvedený ako tichý), vzdialenosť od mora, nespokojnosť so stravou (jač)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  3. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  2. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  3. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  4. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 342
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 6 226
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 907
  4. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 378
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 3 966
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 3 851
  7. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 836
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 415
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu