Aké skúsenosti máte s reklamáciami?

ANKETA

ĽUBOMÍIR MOTYČKA, majiteľ časopisu Cestovateľ: „Fascinuje ma, ako vedia na reklamácie zareagovať cestovné kancelárie v zahraničí. Problém dokážu vyriešiť tak, aby ľudí uspokojili. A to i napriek tomu, že niekedy to je dosť veľký problém. Na ostrove Rodos som sa stretol s tým, že všetky hotely boli „prebukované“, čo znamená, že ľudí museli ubytúvať v iných hoteloch, aké si zaplatili. Náhradné ubytovania boli tri až štyri kilometre od mora. Vyzeralo to na poriadne problémy. No na Rodose to vyriešili veľmi elegantne, ľuďom dali na celý dovolenkový pobyt k dispozícii autá. Dovolenkári boli s takýmto riešením spokojní. Na ostrove Malorka zas nemali britskí turisti prvú noc kde spať. Ubytovali ich provizórne na ležadlách v konferenčnej miestnosti s tým, že počas celej dovolenky dostávali na večeru víno. A v tú noc im ešte vystrojili hostinu s muzikou, takže vlastne spať ani nešli. Na Slovensku sa každý takýto problém rieši veľmi zložito. Dopátrať sa u nás pravdy pri poskytovaní služieb v cestovnom ruchu je sizyfovská robota. Len málokedy sa pri sťažnosti podarí dosiahnuť aj nejakú nápravu.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

JOZEF KOVÁČIK, správca farnosti v Šulekove: „Ak ide o nejakú väčšiu investíciu, každú kúpu si najskôr dobre premyslím. Nikdy nekupujem tak, že niečo vidím a kúpim. Porovnám ceny aj firmy, ak sa to dá, tak aj cez internet. Práve preto sa mi nestáva, že by som musel tovar reklamovať. Žil som šesť rokov v Taliansku, kde som pravidelne nakupoval a keď to porovnávam, začínam mať dojem, že v službách sme už na Slovensku urobili pokrok. Ale priznám sa, že radšej nakupujem napríklad na takom strednom Slovensku ako v Bratislave. Tam sú ľudia akosi ochotnejší.“

ALENA HERIBANOVÁ, televízna hlásateľka a moderátorka: „No ja mám úplne čerstvú skúsenosť s reklamáciou. Pred pár dňami ma očaril jeden kostým a akosi som prepočula, že ma predavačka upozorňuje na to, že nohavice nie sú celkom farebne vhodné k saku. Pri umelom svetle ten farebný rozdiel nebolo dobre vidieť. Ja som si presadila svoje, kostým som kúpila. Ten rozdiel som zbadala už v aute, takže som sa vrátila do obchodu a priznala svoju chybu. A v obchode mi bez problémov vrátili peniaze.“ (or)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  3. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  2. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  3. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  4. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 346
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 6 291
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 434
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 334
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 3 977
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 3 897
  7. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 424
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 347
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu